Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.
IQOS-ON.RO este un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18
ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile
produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS și HEETS,
pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu
au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează
nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT”
pentru mai multe detalii.
Pentru a-ți configura serviciul AUTO Delivery, urmează pașii de mai jos:
Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club, sau creează-ți un cont, aici
Alege să configurezi serviciul AUTO Delivery
Alege varianta de HEETS/Fiit și numărul de cartușe
Adaugă altă variantă de HEETS/Fiit și numărul de cartușe, dacă e cazul
Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
Realizeză plata comenzii
Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale
Vei primi produsele prin curier în 2 zile lucrătoare
După prima livrare, vei putea modifica data livrării din Profilul tău, secțiunea “AUTO Delivery”.
Vei primi 5 puncte de loialitate ce vor fi alocate direct în contul tău, după fiecare comandă livrată, alături de 1 punct/pachet, în limita a 30 de puncte pe lună, din achiziția de HEETS/FIIT de pe iqos.ro/iqos-on sau din locațiile IQOS.
Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată AUTO Delivery poți modifica variantele, numărul de cartușe, adresa și data de livrare. Orice modificare a datei de livrare va produce efecte începând cu următoarea livrare. Nu se pot face modificări cu mai puțin de 3 zile lucrătoare înainte de următoarea dată de livrare.
Accesează profilul tău aici, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Pauză abonament”. Poți pune pauză serviciului AUTO DELIVERY cu cel mult 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. Pauza poate fi de maxim 90 de zile, urmând ca abonamentul să se reactiveze cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare aleasă de tine. Vei primi un email de confirmare cu detaliile pauzei.
Accesează profilul tău aici, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Reactivează”. Pentru reactivare va trebui să selectezi data de livrare.
Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Anulează ”. Vei primi un e-mail de confirmare. Poți anula serviciul AUTO Delivery cu cel mult 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare
Pentru a relua livrările trebuie să configurezi un nou serviciu de livrare, aici.
Da, îți poți face și un pachet IQOS ON.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom verifica împreună modificarea. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00. De asemenea, poți vizualiza setările actuale ale abonamentului din secțiunea Profilul meu, zona dedicată AUTO Delivery.
Pentru că vrem să ai mereu parte de cele mai bune oferte, prin serviciul AUTO Delivery beneficiezi de cel mai bun preț de pe iqos.ro, din luna anterioară lunii de livrare.
Găsești tot ce trebuie să știi despre rezervele HEETS/Fiit aici și aici.
Pretul se stabileste lunar. Pentru că vrem să ai mereu parte de cele mai bune oferte, vei beneficia de cel mai bun preț de pe iqos.ro, din luna anterioară lunii de livrare.
Pretul lunii va fi comunicat incepand cu data de 1 si va fi valabil pana in ultima zi a lunii.
Abonamentul AUTO Delivery are o perioada nelimitata, utilizatorii avand posibilitatea de a anula serviciul de livrare recurentă din profilul disponibil pe site cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.
Pentru a beneficia de oferta IQOS Originals DUO la 149 de lei este necesar să deții abonamentul Auto Delivery activ și minimum o comandă livrată.
Dacă
îndeplinești aceste criterii, poți comanda produsul din IQOS.ro sau direct de aici. *Beneficiezi de această ofertă o dată la 365 de zile și devine disponibilă dupa prima livrare de AUTO Delivery.
Nu e nevoie să-ți faci alt cont. Te poți loga cu e-mailul și parola pe care le folosești de obicei ca să te loghezi în IQOS.ro sau IQOS Club.
Intră în IQOS.ro sau IQOS Club și, în secțiunea de Login, accesează “Ți-ai uitat parola?”, respectiv “Ai uitat parola?”, și urmează instrucțiunile.
Accesează “Am uitat parola” și urmează instrucțiunile.
În cazul în care dorești să îți dezactivezi contul, te rugăm să apelezi gratuit Centrul Asistență Clienți la numărul 0800.030.333. Program:luni-vineri, între orele 08:00-20:00; sâmbătă-duminică, între orele 10:00-18:00.
Pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau activa serviciul AUTO Delivery, trebuie să-ți creezi un cont. Înregistrează-te aici.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Coletele se livrează în general în termen de 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Dacă nu ai fost contactat de curier în această perioadă, contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru a remedia situația. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Poți efectua orice modificare cu maximum 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.
Produsele îți vor fi livrate personal, prin curier, la adresa pe care ai ales-o la momentul configurării programului. La prima livrare, vei primi produsele, pe cat posibil în 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. La următoarele livrări, vei primi produsele la data pe care ai selectat-o în configuratorul programului AUTO Delivery.
Îți vom livra produsele în următoarea zi lucrătoare. Poți verifica data in contul tău. De exemplu, dacă data de livra pică sambată, livrarea se va face luni.
Livrarea produselor prin serviciul AUTO Delivery este gratuită.
Pentru a-ți configura pachetul IQOS ON, urmează pașii de mai jos:
Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club sau creează-ți un cont, aici
Alege să-ți configurezi pachetul IQOS Originals DUO
Alege culoarea dispozitivului
Alege varianta pentru pachetele HEETS pe care le vei primi cadou
Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
Adaugă metoda de plată, apoi introdu datele cardului
Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale.
Vei primi dispozitivul prin curier, la adresa pe care ai selectat-o, în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile efectuate vineri dimineaţa vor fi livrate, pe cât posibil, luni. Comenzile efectuate sâmbătă sau duminică sunt livrate, pe cât posibil, marți. Nu se fac livrări în weekend sau în zilele de sărbătoare legală.
Poți avea maxim 1 pachet IQOS ON activ.
Accesează profilul tău aici, în zona dedicată pachetului IQOS ON vei vedea numărul de tranşe achitate din total.
Prețul total este puțin mai mare decât dacă ai achiziționa dispozitivul din alte puncte de vânzare IQOS. Această diferență acoperă un extra serviciu de înlocuire în cazul unei defecțiuni accidentale per componentă în condiții asemănătoare programului Care Plus, valabil pe perioada desfăşurării abonamentului..
Găsești tot ce trebuie să știi despre folosirea dispozitivului tău IQOS în parametri optimi aici.
Atunci când îți creezi un cont pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau pentru a activa serviciul de livrare AUTO Delivery, contul tău este automat activat și pentru IQOS Club, platforma utilizatorilor IQOS, în care aduni puncte și le transformi în beneficii. Află mai multe aici.
Atunci când achiziționezi un pachet IQOS ON, ți se activează automat garanția Care Plus, un program prin care beneficiezi de:
înlocuire rapidă: în cazul în care dispozitivul tău nu mai funcționează în parametri optimi, ți-l înlocuim în cel mai scurt timp
garanție pentru defecțiuni accidentale: beneficiezi de o înlocuire gratuită per componentă, în primele 12 luni de la achiziție
asistență internațională: avem grijă de dispozitivul tău chiar și când ești în vacanță
Nu-ți face griji, vei avea un dispozitiv funcțional în cel mai scurt timp. Află de aici procedura de diagnosticare și înlocuire.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Intră în Profilul meu, deschide zona dedicată pachetului IQOS ON și selectează “Returnare dispozitiv”. Returul dispozitivului este posibil în primele 30 de zile de la primirea acestuia.
Dacă ai achiziţionat un pachet IQOS ON și vrei să îl returnezi, ai dreptul să faci asta în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor, fără penalități, din zona dedicată pachetului IQOS ON. În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care ne informezi de această decizie, vom trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate.
Ulterior celor 30 zile aferente dreptului de retragere din contract, poți să renunți în orice moment la plata în rate a pachetului IQOS ON, urmând să achiți integral contravaloarea rămasă pentru oferta comercială achiziționată.
Nu, poți achiziționa maxim un dispozitiv IQOS prin pachetul IQOS ON.
În cazul în care nu ai la dispoziție suficiente fonduri la data la care plata este datorată, vei primi o notificare de ”plată nereușită” printr-un SMS pe numărul tău de telefon din cont. Vom mai face încercare de retragere a sumei aferente tranșei lunare în următoarele 30 de zile. Însă dacă plata nu este efectuată în maxim 30 de zile de la data scadentă, pachetul tău va fi anulat și întreaga sumă ramasă de plată aferentă dispozitivului va fi debitată din cardul tău.
Da, poți călători în străinătate cu un dispozitiv achiziționat prin IQOS ON.
Găsești aici tot ce trebuie să știi despre garanția internațională IQOS.
Găsești tot ce trebuie să știi despre dispozitivele IQOS aici și aici.
Datele de plată sunt stabilite în momentul activării pachetului IQOS ON, la 30 de zile de la data plății anterioare.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modalitate de plată”. Pentru a te asigura că datele comenzii se actualizează la timp, te rugăm să modifici detaliile cu cel puțin 3 zile înainte de debitare.
Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Debitarea cardului se face cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare pentru a oferi echipei timpul necesar să îți pregătească comanda.
Contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Debitarea cardului se va încerca timp de 5 zile lucrătoare, iar dacă în această nu ai suma necesară serviciul va fi pus pe pauză.Serviciul poate fi reactivat oricând în termen de 3 luni, după această perioada serviciul AutoDelivery va fi anulat.
Mediapost pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Mobilpay, deținut de Netopia sau Adyen. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia/Adyen. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău.
Sunt acceptate pentru plată doar cardurile bancare emise de entități bancare din Romania. Verifică dacă ai fonduri suficiente pe card sau dacă ai introdus corect datele cardului și noi vom reîncearcă în termen de 2 zile lucrătoare. Sau contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modifică datele cardului”. Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modifică datele cardului”. Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Indiferent de proveniența punctelor, le poți folosi pentru a le transforma în beneficii în IQOS Club. În cadrul abonamentului AUTO Delivery, fiecare comanda livrata de AUTO Delivery iti aduce automat 5 puncte în IQOS Club. Punctele vor fi alocate direct în contul tău, după fiecare comandă livrată.
Punctele acumulate vor expira de două ori pe an, în funcție de momentul in care devin active. Cele devenite active în perioada 1 ianuarie - 30 iunie sunt valabile până la 31 decembrie, iar cele devenite active între 1 iulie - 31 decembrie sunt valabile până la data de 30 iunie a anului următor.
Găsești o listă detaliată cu punctele tale acumulate, cele disponibile și cele care urmează să expire, accesând meniul lateral, secțiunea Punctele mele.
În AUTO Delivery, pentru a achita parțial abonamentul.În shop-ul de pe IQOS.ro, pe accesorii și kit-uri IQOS. În catalogul din IQOS Club, pe produse exclusive. Află mai multe aici.
Intra in contul tau, la sectiunea Serviciile mele, iar la modalitatea de plată poti opta pentru plata cu puncte.Poți alege din următoarele variante de cheltuire a punctelor: un număr fix de puncte sau toate punctele disponibile. Poti face aceste modificari de cate ori vrei, dar cu maximum 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom verifica împreună. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger pentru a putea face verificările necesare. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger pentru a putea face verificările necesare. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
IQOS Club este platforma utilizatorilor IQOS, un loc în care aduni puncte și le transformi în beneficii. Află mai multe aici.
Intră în contul tău din IQOS Club, selectează din meniu “Invită un prieten” și introdu datele de contact ale acestuia/acesteia. Un reprezentant IQOS îl/o va contacta în cel mai scurt timp.
Folosim cookies pentru a-ti oferi o experiență personalizată de comunicare și pentru a-ți oferi publicitate relevanta, bazată atât pe comportamentul tău pe acest site, cât și pe altele, pentru optimizarea platformei, funcționarea corectă a acesteia și pentru a reține preferințele tale. Apasă “Află mai multe” pentru detalii sau pentru a-ți ajusta preferințele. Te poți răzgândi oricând apăsând butonul “Gestionează cookies”. Datele personale colectate vor fi folosite
conform Notificării de protecție a datelor.
În momentul în care vizitezi iqos-on.ro, website-ul stochează informații despre tine, de obicei în format de cookies. Aceste informații sunt, de obicei, folosite pentru a-ți putea oferi o experiență personalizată. Poți alege să accepți toate cookie-urile sau să refuzi anumite cookie-uri. Alege mai jos ce tipuri de cookies accepți. Te rugăm să iei în calcul că dezactivarea anumitor tipuri de cookies poate avea impact în experiența ta pe website și în serviciile pe care ți le oferim prin intermediul acestuia.
Strict necesare
Cookie-urile strict necesare asigură funcționarea corectă a platformei și a tuturor serviciilor oferite de aceasta. Întrucât aceste informații sunt esențiale pentru operarea platformei digitale și a serviciilor sale, nu poți refuza colectarea lor.