Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS-ON.RO este un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS și HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

Asistență

Nu e nevoie să-ți faci alt cont. Te poți loga cu e-mailul și parola pe care le folosești de obicei ca să te loghezi în IQOS.ro sau IQOS Club.

Intră în IQOS.ro sau IQOS Club și, în secțiunea de Login, accesează “Ți-ai uitat parola?”, respectiv “Ai uitat parola?”, și urmează instrucțiunile.

Accesează “Am uitat parola” și urmează instrucțiunile.

În cazul în care dorești să îți dezactivezi contul, te rugăm să apelezi gratuit Centrul Asistență Clienți la numărul 0800.030.333. Program: luni - duminică, în intervalul orar 08:00 - 22:00.

Pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau activa serviciul HEETS Delivery, trebuie să-ți creezi un cont. Înregistrează-te aici.

Pentru a-ți configura serviciul HEETS Delivery, urmează pașii de mai jos:

  • Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club, sau creează-ți un cont, aici
  • Alege să configurezi serviciul HEETS Delivery
  • Alege varianta de HEETS și numărul de cartușe
  • Adaugă altă variantă de HEETS și numărul de cartușe, dacă e cazul
  • Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
  • Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale
  • Vei primi produsele prin curier în 2 zile lucrătoare
  • După prima livrare, vei putea modifica data livrării din Profilul tău, secțiunea “HEETS Delivery”.

Fiecare pachet de HEETS îți aduce automat 1 punct în IQOS Club. Punctele vor fi alocate direct în contul tău, după fiecare comandă livrată.

Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată HEETS Delivery poți modifica variantele, numărul de cartușe, adresa și data de livrare. Orice modificare a datei de livrare va produce efecte începând cu următoarea lună calendaristică. Nu se pot face modificări cu mai puțin de 6 zile calendaristice înainte de următoarea dată de livrare.

Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată HEETS Delivery selectează “Pauză abonament”. Vei primi un e-mail de confirmare.
Poți pune pauză serviciului HEETS Delivery cu cel mult 2 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.

Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată HEETS Delivery selectează “Reactivează”.

Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată HEETS Delivery selectează “Anulează ”. Vei primi un e-mail de confirmare.
Poți anula serviciul HEETS Delivery cu cel mult 2 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.

După o pauză de 3 luni consecutive, serviciul de livrare este anulat. Pentru a relua livrările, trebuie să configurezi un nou serviciu de livrare, aici.

Da, îți poți face și un pachet IQOS ON.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom verifica modificarea.

Pentru că vrem să ai mereu parte de cele mai bune oferte, prin serviciul HEETS Delivery beneficiezi de cel mai bun preț de pe iqos.ro, din luna anterioară lunii de livrare.

Găsești tot ce trebuie să știi despre rezervele HEETS aici și aici.

Pretul se stabileste lunar. Pentru că vrem să ai mereu parte de cele mai bune oferte, vei beneficia de cel mai bun preț de pe iqos.ro, din luna anterioară lunii de livrare. Pretul lunii va fi comunicat incepand cu data de 1 si va fi valabil pana in ultima zi a lunii.

Abonamentul HEETS Delivery are o perioada nelimitata, utilizatorii avand posibilitatea de a anula in orice moment abonamentul. Utilizatorii ce au incheiat un abonament inainte de data 28.04.2020 au 12 luni de livrari recurente pana ce abonamentul este finalizat.

Trebuie să ai cel puțin o comandă livrată și un abonament activ. După ce îndeplinești aceste criterii, poți comanda produsul din IQOS.ro sau direct aici. *Beneficiezi de această ofertă o dată la 365 de zile și devine disponibilă dupa prima livrare de HEETS Delivery.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru tine.

Coletele se livrează în general în termen de 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Dacă nu ai fost contactat de curier în această perioadă, contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru a remedia situația.

Poți efectua orice modificare cu maximum 2 zile înainte de debitarea cardului.

Produsele îți vor fi livrate personal, prin curier, la adresa pe care ai ales-o la momentul configurării programului. La prima livrare, vei primi produsele, pe cat posibil în 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. La următoarele livrări, vei primi produsele la data pe care ai selectat-o în configuratorul programului HEETS Delivery.

Îți vom livra produsele în prima zi lucrătoare. Poți verifica data in contul tău. De exemplu, dacă data de livra pică sambată, livrarea se va face luni.

Livrarea produselor prin serviciul HEETS Delivery este gratuită.

Pentru a-ți configura pachetul IQOS ON, urmează pașii de mai jos:

  • Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club sau creează-ți un cont, aici
  • Alege să-ți configurezi pachetul IQOS DUO
  • Alege culoarea dispozitivului
  • Alege varianta de HEETS pe care le vei primi cadou
  • Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
  • Adaugă metoda de plată, apoi introdu datele cardului
  • Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale.

Vei primi dispozitivul prin curier, la adresa pe care ai selectat-o, în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile efectuate vineri dimineaţa vor fi livrate, pe cât posibil, luni. Comenzile efectuate sâmbătă sau duminică sunt livrate, pe cât posibil, marți. Nu se fac livrări în weekend sau în zilele de sărbătoare legală.

Poți achiziționa maxim 1 pachet IQOS ON.

Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi deschide zona dedicată pachetului IQOS ON pentru a vedea numărul de tranşe achitate din totalul de 12.

Prețul total este puțin mai mare decât dacă ai achiziționa dispozitivul din alte puncte de vânzare IQOS. Această diferență acoperă un extra serviciu de înlocuire în cazul unei defecțiuni accidentale per componentă în condiții asemănătoare programului.

Găsești tot ce trebuie să știi despre folosirea dispozitivului tău IQOS în parametri optimi aici.

Atunci când îți creezi un cont pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau pentru a activa serviciul de livrare HEETS Delivery, contul tău este automat activat și pentru IQOS Club, platforma utilizatorilor IQOS, în care aduni puncte și le transformi în beneficii. Află mai multe aici.

Atunci când achiziționezi un pachet IQOS ON, ți se activează automat garanția Care Plus, un program prin care beneficiezi de:

  • înlocuire rapidă: în cazul în care dispozitivul tău nu mai funcționează în parametri optimi, ți-l înlocuim în cel mai scurt timp
  • garanție pentru defecțiuni accidentale: beneficiezi de o înlocuire gratuită per componentă, în primele 12 luni de la achiziție
  • asistență internațională: avem grijă de dispozitivul tău chiar și când ești în vacanță

Nu-ți face griji, vei avea un dispozitiv funcțional în cel mai scurt timp. Află de aici procedura de diagnosticare și înlocuire.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi împreună soluția potrivită pentru tine.

Intră în Profilul meu, deschide zona dedicată pachetului IQOS ON și selectează “Returnare dispozitiv”.

Dacă ai achiziţionat un pachet IQOS ON și vrei să îl returnezi, ai dreptul să faci asta în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor, fără penalități, din zona dedicată pachetului IQOS ON. În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care ne informezi de această decizie, vom trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate.
Ulterior celor 30 zile aferente dreptului de retragere din contract, poți să renunți în orice moment la plata în rate a pachetului IQOS ON, urmând să achiți integral contravaloarea rămasă pentru oferta comercială achiziționată.

Da, poți achiziționa maxim un dispozitiv IQOS prin pachetul IQOS ON.

În cazul în care nu ai la dispoziție suficiente fonduri la data la care plata este datorată, vei primi o notificare de ”plată nereușită” printr-un SMS pe numărul tău de telefon. Vom mai face încercare de retragere a sumei aferente tranșei lunare în următoarele 30 de zile. Însă dacă plata nu este efectuată în maxim 30 de zile de la data scadentă, pachetul tău va fi anulat și întreaga sumă ramasă de plată aferentă dispozitivului va fi debitată din cardul tău.

Da, poți călători în străinătate cu un dispozitiv achiziționat prin IQOS ON.

Găsești aici tot ce trebuie să știi despre garanția internațională IQOS.

Găsești tot ce trebuie să știi despre dispozitivele IQOS aici și aici.

Datele de plată sunt stabilite în momentul activării pachetului IQOS ON, la 30 de zile de la data plății anterioare.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru tine.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru tine.

Debitarea cardului se face cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare pentru a oferi echipei timpul necesar să îți pregătească comanda.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru tine.

Debitarea cardului se va încerca timp de 5 zile lucrătoare, iar dacă în această nu ai suma necesară serviciul va fi pus pe pauză.

Mediapost pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Mobilpay, deținut de Netopia sau Adyen. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia/Adyen. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău.

Sunt acceptate pentru plată doar cardurile bancare emise de entități bancare din Romania. Verifică dacă ai fonduri suficiente pe card sau dacă ai introdus corect datele cardului și apoi încearcă din nou. Sau contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 și vom găsi soluția potrivită pentru tine.

Indiferent de proveniența punctelor, le poți folosi pentru a le transforma în beneficii în IQOS Club. În cadrul abonamentului HEETS Delivery, fiecare pachet de HEETS îți aduce automat 1 punct în IQOS Club. Punctele vor fi alocate direct în contul tău, după fiecare comandă livrată.

Punctele acumulate vor expira de două ori pe an, de la momentul in care devin active. Cele devenite active în perioada 1 ianuarie - 30 iunie sunt valabile până la 31 decembrie, iar cele devenite active între 1 iulie - 31 decembrie sunt valabile până la data de 30 iunie a anului următor.
Găsești o listă detaliată cu punctele tale acumulate, cele disponibile și cele care urmează să expire, accesând meniul lateral, secțiunea Punctele mele.

În HEETS Delivery, pentru a achita parțial abonamentul.În shop-ul de pe IQOS.ro, pe accesorii și kit-uri IQOS. În catalogul din IQOS Club, pe produse exclusive. Află mai multe aici.

Punctele acumulate prin serviciul HEETS Delivery se acumulează automat în contul tău. Nu e nevoie să le introduci manual.

Punctele acumulate prin pachetul IQOS ON se alătură celor acumulate prin alte metode și le poți folosi pentru a le transforma în beneficii, în HEETS Delivery, iqos.ro,IQOS Club.
Găsești o listă detaliată cu punctele tale acumulate, cele disponibile și cele care urmează să expire, accesând meniul lateral, secțiunea Punctele mele.

Intra in contul tau, la sectiunea Serviciile mele, iar la modalitatea de plata poti opta pentru plata cu puncte.Poți alege din următoarele variante de cheltuire a punctelor: un număr fix de puncte sau toate punctele disponibile. Poti face aceste modificari de cate ori vrei, dar cu maximum 2 zile înainte de debitarea cardului.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 pentru a putea face verificarile necesare.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 pentru a putea face verificarile necesare.

Contactează-ne la 0800.030.333, zilnic, între orele 08:00 - 22:00 pentru a putea face verificarile necesare.

IQOS Club este platforma utilizatorilor IQOS, un loc în care aduni puncte și le transformi în beneficii. Află mai multe aici.

Intră în contul tău din IQOS Club, selectează din meniu “Recomandă un prieten” și introdu datele de contact ale acestuia/acesteia. Un reprezentant IQOS îl/o va contacta în cel mai scurt timp.

Dacă ai un pachet IQOS ON activ, la fiecare recomandare finalizată cu succes primești 20 de puncte extra pentru fiecare recomandare finalizată cu succes.