Iqos On

Acest website este destinat persoanelor cu vârsta peste 18 ani, fumătoare și rezidente în România. Dorești să continui?

Centrul de Asistență Clienți – LiveChat pe IQOS.ro; zilnic, în intervalul 8:00 – 22:00
Copyright 2015 - 2020 Mediapost Hit Mail SA Toate drepturile rezervate.

Bine ai venit pe IQOS-ON.ro, un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Pentru a confirma faptul că ești fumător și ai vârsta de peste 18 ani, te rugăm să folosești butonul "DA". În caz contrar, te rugăm să folosești butonul "NU". În continuare, în interiorul site-ului, îţi pot fi solicitate informații suplimentare cu caracter personal in vedere achiziționării produselor IQOS sau HEETS.

Asistență

Contul meu

Am deja cont în IQOS.ro / IQOS Club. Trebuie să-mi fac alt cont pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau pentru a activa serviciul HEETS Delivery?
Am deja cont în IQOS.ro / IQOS Club, dar mi-am uitat parola / adresa de e-mail pe care am folosit-o la înregistrare. Cum le recuperez?
Nu-mi pot accesa contul. Ce trebuie să fac?
Vreau să-mi dezactivez contul. Cum procedez?
Nu am cont pe IQOS.RO. Pot achiziționa un pachet IQOS ON sau activa serviciul HEETS Delivery?

HEETS Delivery

Cum îmi configurez serviciul HEETS Delivery?
Cum acumulez punctele din pachetele de HEETS?
Vreau sa schimb variantele, numărul de cartușe, adresa sau data de livrare. Cum procedez?
Plec în concediu și vreau să pun pauză livrării de HEETS. Cum procedez?
Cum reactivez livrarea de HEETS?
Vreau să anulez livrarea de HEETS. Cum procedez?
Am făcut pauză mai mult de 3 luni cumulate sau consecutive. Cum pot relua livrările?
Am serviciul HEETS Delivery activ. Imi pot face și un pachet IQOS ON?
Mi-am schimbat data livrării din Contul meu, însă nu am primit confirmare că a fost înregistrată.
De ce este prețul per pachet HEETS diferit în serviciul HEETS Delivery față de alte puncte de vânzare?
Am nevoie de mai multe informații despre HEETS.

Livrări

Am primit coletul deteriorat. Cum procedez?
Nu am primit coletul. Cum procedez?
Am sesizat o neconcordanță între comandă și livrare la numărul/varianta cartușelor de HEETS. Cum procedez?
Cu cât timp înainte de livrare mai pot schimba adresa sau data livrării?
Cum voi intra în posesia comenzilor mele HEETS Delivery?
Ce se întâmplă dacă data pe care am selectat-o pentru livrarea HEETS Delivery este zi nelucrătoare?
Cât costă livrarea de HEETS DELIVERY?

Pachetul IQOS ON

Cum îmi configurez pachetul IQOS ON?
Cum primesc dispozitivul achiziționat prin pachetul IQOS ON?
Pot să achiziționez mai multe dispozitive IQOS prin pachet?
Cum aflu câte luni mai am de plată la pachetul meu?
Dacă adun toate ratele pachetului meu, rezultă o sumă mai mare decât dacă aș achiziționa dispozitivul din magazin. De ce?
Cum folosesc dispozitivul IQOS?
Ce presupune activarea automată a contului meu IQOS Club?
Ce înseamnă că mi se activează automat garanția Care Plus?
Mi s-a defectat dispozitivul în decursul primului an de la achiziție. Cum îl înlocuiesc?
Unde îmi pot înlocui dispozitivul?
Vreau să returnez dispozitivul. Cum procedez?
Ce se întâmplă dacă returnez dispozitivul?
Am deja un dispozitiv IQOS. Mai pot achiziționa altul prin pachetul IQOS ON?
Voi avea întârzieri la plata unei rate din pachetul IQOS ON. Ce fac?
Pot călători cu un dispozitiv IQOS achiziționat prin IQOS ON în străinătate?
Ce presupune garanția internațională IQOS?
Am nevoie de mai multe informații despre dispozitivele IQOS.
Cum pot verifica data lunară de plată?

Plăți

Cardul introdus la configurarea pachetului a expirat / mi-a fost furat / nu îl mai folosesc. Cum pot schimba cardul astfel încât livrările să continue?
Nu ințeleg suma care mi-a fost debitată de pe card. De unde pot primi explicații?
Suma lunara mi-a fost retrasă din cont înainte de data de livrare.
În ziua plății cardul era expirat. Cum pot să fac plata din nou?
În ziua plății nu am avut suma necesară pe card. Cum pot să fac plata din nou?
Cum se realizează plata recurentă? Îmi rețineți informațiile cardului?
Ce fac în cazul unei plăți eșuate?

Puncte

Care e diferența între punctele primite pentru pachetul IQOS ON / serviciul HEETS Delivery și cele primite în IQOS Club?
Care este diferența dintre punctele acumulate și punctele disponibile?
Cât timp sunt valabile punctele acumulate?
Cum pot folosi punctele?
Cum înscriu codurile din pachetele HEETS primite prin HEETS Delivery?
Cum pot beneficia de punctele acumulate prin pachetul IQOS ON?
Cum pot beneficia de punctele acumulate prin serviciul HEETS DELIVERY?

Recomandări

Ce este IQOS CLUB?
Cum recomand IQOS unui prieten?
Ce beneficii am dacă recomand IQOS unui prieten?

Contactează-ne folosind formularul de contact