saasa
Pentru a-ți configura serviciul AUTO Delivery, urmează pașii de mai jos:
- Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club, sau creează-ți un cont, aici
- Alege să configurezi serviciul AUTO Delivery
- Alege varianta de TEREA/Fiit/LEVIA*/DELIA și numărul de cartușe
- Adaugă altă variantă de TEREA/Fiit/LEVIA*/DELIA și numărul de cartușe, dacă e cazul
- Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
- Realizeză plata comenzii
- Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale
- Vei primi produsele prin curier în 2 zile lucrătoare
- După prima livrare, vei putea modifica data livrării din Profilul tău, secțiunea “AUTO Delivery”.
Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată AUTO Delivery poți modifica variantele, numărul de cartușe, adresa și data de livrare. Orice modificare a datei de livrare va produce efecte începând cu următoarea livrare. Nu se pot face modificări cu mai puțin de 3 zile lucrătoare înainte de următoarea dată de livrare.
Accesează profilul tău aici, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Pauză abonament”.
Poți pune pauză serviciului AUTO DELIVERY cu cel mult 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. Pauza poate fi de maxim 90 de zile, urmând ca abonamentul să se reactiveze cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare aleasă de tine. Vei primi un email de confirmare cu detaliile pauzei.
Accesează profilul tău aici, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Reactivează”.
Pentru reactivare va trebui să selectezi data de livrare.
Din meniul lateral, alege Profilul meu, apoi din zona dedicată AUTO Delivery selectează “Anulează ”. Vei primi un e-mail de confirmare.
Poți anula serviciul AUTO Delivery cu cel mult 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare
Pentru a relua livrările trebuie să configurezi un nou serviciu de livrare, aici.
Da, îți poți face și un pachet IQOS ON.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom verifica împreună modificarea. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00. De asemenea, poți vizualiza setările actuale ale abonamentului din secțiunea Profilul meu, zona dedicată AUTO Delivery.
Abonamentul AUTO Delivery are o perioada nelimitata, utilizatorii avand posibilitatea de a anula serviciul de livrare recurentă din profilul disponibil pe site cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.
Pentru a beneficia de oferta IQOS ILUMA* la 149 de lei este necesar să deții abonamentul AUTO Delivery activ și minimum o comandă livrată. Dacă îndeplinești aceste criterii, poți comanda produsul din IQOS.ro sau direct de aici. *Beneficiezi de această ofertă o dată la 365 de zile și devine disponibilă dupa prima livrare de AUTO Delivery.
IQOS ILUMA™ este conceput pentru a fi folosit exclusiv cu rezervele TEREA™/ LEVIA ™ sau DELIA™.
Rezervele TEREA™/ LEVIA ™ sau DELIA™ nu trebuie utilizate cu dispozitivele IQOS™ din generațiile anterioare din cauza riscului de deteriorare a lamelei.
Pentru a-ți configura pachetul IQOS ON, urmează pașii de mai jos:
- Intră în contul tău, folosind datele de logare din IQOS.ro/IQOS Club sau creează-ți un cont, aici
- Alege să-ți configurezi pachetul IQOS ILUMA*
- Alege culoarea dispozitivului
- Alege varianta pentru pachetele TEREA sau LEVIA pe care le vei primi cadou
- Adaugă adresa la care vrei să îți livrăm produsele (sau alege una din adresele deja salvate de tine)
- Încarcă o imagine cu actul tău de identitate (având în vedere sistemul de achiziție IQOS ON, avem nevoie să cunoaștem identitatea reală a clientului)
- Adaugă metoda de plată, apoi introdu datele cardului
- Vei primi un mesaj de confirmare și un e-mail cu detaliile comenzii tale.
Vei primi dispozitivul prin curier, la adresa pe care ai selectat-o, în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile efectuate vineri dimineaţa vor fi livrate, pe cât posibil, luni. Comenzile efectuate sâmbătă sau duminică sunt livrate, pe cât posibil, marți. Nu se fac livrări în weekend sau în zilele de sărbătoare legală.
Poți avea maxim 1 pachet IQOS ON activ.
Accesează profilul tău aici, în zona dedicată pachetului IQOS ON vei vedea numărul de tranşe achitate din total.
Prețul total este puțin mai mare decât dacă ai achiziționa dispozitivul din alte puncte de vânzare IQOS. Această diferență acoperă un extra serviciu de înlocuire în cazul unei defecțiuni accidentale per componentă în condiții asemănătoare programului Care Plus, valabil pe perioada desfăşurării abonamentului..
Atunci când achiziționezi un pachet IQOS ON, ți se activează automat garanția Care Plus, un program prin care beneficiezi de:
- înlocuire rapidă: în cazul în care dispozitivul tău nu mai funcționează în parametri optimi, ți-l înlocuim în cel mai scurt timp
- garanție pentru defecțiuni accidentale: beneficiezi de o înlocuire gratuită per componentă, în primele 12 luni de la achiziție
- asistență internațională: avem grijă de dispozitivul tău chiar și când ești în vacanță
Nu-ți face griji, vei avea un dispozitiv funcțional în cel mai scurt timp. Află de aici procedura de diagnosticare și înlocuire.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Intră în Profilul meu, deschide zona dedicată pachetului IQOS ON și selectează “Returnare dispozitiv”. Returul dispozitivului este posibil în primele 30 de zile de la primirea acestuia.
Dacă ai achiziţionat un pachet IQOS ON și vrei să îl returnezi, ai dreptul să faci asta în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor, fără penalități, din zona dedicată pachetului IQOS ON. În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care ne informezi de această decizie, vom trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate.
Ulterior celor 30 zile aferente dreptului de retragere din contract, poți să renunți în orice moment la plata în rate a pachetului IQOS ON, urmând să achiți integral contravaloarea rămasă pentru oferta comercială achiziționată.
Nu, poți achiziționa maxim un dispozitiv IQOS prin pachetul IQOS ON.
În cazul în care nu ai la dispoziție suficiente fonduri la data la care plata este datorată, vei primi o notificare de ”plată nereușită” printr-un SMS pe numărul tău de telefon din cont. Vom mai face încercare de retragere a sumei aferente tranșei lunare în următoarele 30 de zile. Însă dacă plata nu este efectuată în maxim 30 de zile de la data scadentă, pachetul tău va fi anulat și întreaga sumă ramasă de plată aferentă dispozitivului va fi debitată din cardul tău.
Da, poți călători în străinătate cu un dispozitiv achiziționat prin IQOS ON.
Găsești aici tot ce trebuie să știi despre garanția internațională IQOS.
Datele de plată sunt stabilite în momentul activării pachetului IQOS ON, la 30 de zile de la data plății anterioare.
În cadrul programului IQOS ON poți achiziționa dispozitivul IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA ONE sau dispozitivul IQOS ILUMA în 6 sau 12 tranșe. În funție de dispozitivul selectat pachetul IQOS ON va costa: · IQOS ILUMA PRIME 540 lei în 6 sau 12 luni · IQOS ILUMA ONE 174 lei în 6 sau 12 luni · IQOS ILUMA 288 lei în 6 sau 12 luni
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Coletele se livrează în general în termen de 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Dacă nu ai fost contactat de curier în această perioadă, contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru a remedia situația. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Poți efectua orice modificare cu maximum 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.
Produsele îți vor fi livrate personal, prin curier, la adresa pe care ai ales-o la momentul configurării programului. La prima livrare, vei primi produsele, pe cat posibil în 2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. La următoarele livrări, vei primi produsele la data pe care ai selectat-o în configuratorul programului AUTO Delivery.
Îți vom livra produsele în următoarea zi lucrătoare. Poți verifica data in contul tău. De exemplu, dacă data de livra pică sambată, livrarea se va face luni.
Livrarea produselor prin serviciul AUTO Delivery este gratuită.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modalitate de plată”. Pentru a te asigura că datele comenzii se actualizează la timp, te rugăm să modifici detaliile cu cel puțin 3 zile înainte de debitare. Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Debitarea cardului se face cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare pentru a oferi echipei timpul necesar să îți pregătească comanda.
Contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Debitarea cardului se va încerca timp de 5 zile lucrătoare, iar dacă în această nu ai suma necesară serviciul va fi pus pe pauză.Serviciul poate fi reactivat oricând în termen de 3 luni, după această perioada serviciul AutoDelivery va fi anulat.
Mediapost pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Mobilpay, deținut de Netopia sau Adyen. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia/Adyen. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău.
Verifică dacă ai fonduri suficiente pe card sau dacă ai introdus corect datele cardului și noi vom reîncearcă în termen de 2 zile lucrătoare. Sau contactează-ne la 0800.030.333 și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom verifica împreună. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modifică datele cardului”.
Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Accesează profilul tău aici, apoi selectează “Serviciile mele” și intră pe “Detalii abonament” unde iți poți actualiza datele cardului în secțiunea “modifică datele cardului”.
Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru te. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Nu e nevoie să-ți faci alt cont. Te poți loga cu e-mailul și parola pe care le folosești de obicei ca să te loghezi în IQOS.ro sau IQOS Club.
Intră în IQOS.ro sau IQOS Club și, în secțiunea de Login, accesează “Ți-ai uitat parola?”, respectiv “Ai uitat parola?”, și urmează instrucțiunile.
Accesează “Am uitat parola” și urmează instrucțiunile.
În cazul în care dorești să îți dezactivezi contul, te rugăm să apelezi gratuit Centrul Asistență Clienți la numărul 0800.030.333. Program:luni-vineri, între orele 08:00-20:00; sâmbătă-duminică, între orele 10:00-18:00.
Pentru a achiziționa un pachet IQOS ON sau activa serviciul AUTO Delivery, trebuie să-ți creezi un cont. Înregistrează-te aici.
Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger pentru a putea face verificările necesare. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.
Acestea reprezintă puncte care te ajută să te menții sau să avansezi în nivel în IQOS Club, iar pe masură ce evoluezi ai parte de din ce în ce mai multe beneficii. Poți acumula Forward Points din activități precum citirea de articole sau vizionarea de filmulețe în IQOS Club, participarea în Provocarea IQOS, achiziționezi produse IQOS și lil sau înscrii codurile din pachetele TEREA/ Fiit/LEVIA în secțiunea dedicată din IQOS Club. Poți vedea lista completă a acestor activități în secțiunea „Cum funcționează”din IQOS Club. Aceste puncte se pot utiliza doar pentru a te ajuta să avansezi și să te menții în nivel, fără a putea să le utilizezi pentru alte activități.
Odată cu schimbarea platformei IQOS Club, beneficiile din abonamentul tău AUTO Delivery capătă o nouă formă: Acum pentru comanda lunară din AUTO Delivery vei primi 50 Forward Points și de asemenea pe parcursul comenzilor vei putea colecta badge-uri în IQOS Club.
De asemenea, am redeschis secțiunea de introducere coduri din pachetele de consumabile, având posibilitatea de a introduce lunar 30 de coduri, primind 10 Forward Ponts pentru fiecare cod introdus, care să te ajute să avansezi în niveluri, iar pe masură ce evoluezi ai parte de din ce în ce mai multe beneficii.
Codurile din interiorul pachetelor se pot introduce în contul tău IQOS Club, la secțiunea „Înregistrează codurile din interiorul pachetelor TEREA/HEETS/Fiit/LEVIA/DELIA”. Ai posibilitatea de a introduce maximum 30 de coduri pe lună. Fiecare cod introdus îți aduce 10 Forward Points.
Din dorința de a comercializa produsele noastre în mod responsabil, fără să încurajăm creșterea consumului de nicotină, am impus această limită lunară de 30 de coduri din pachetele TEREA/HEETS/Fiit/LEVIA/DELIA. Această limitare este un standard impus la nivel global de PMI, în toate țările unde există IQOS Club.
Badge-urile sunt o nouă funcționalitate în IQOS Club. Fiecare membru poate avea propria sa colecție în care adaugă diferite badge-uri, în funcție de activitățile pe care le realizează la orice interacțiune cu IQOS. Badge-urile adăugate la colecție îți pot aduce Forward Points, care te ajută să avansezi în nivel. În plus, prin colecționarea de badge-uri, descoperi membri IQOS Club cu interese similare și ești la curent cu toate noutățile IQOS.
Badge-urile reprezintă insigne pe care un utilizator le poate colecționa în contul lor în urma realizării unor activități. Pentru colecționarea de badge-uri vei fi recompensat cu Forward Points și alte beneficii în contul IQOS Club. Ori de câte ori adaugi un badge în colecția ta vei fi informat despre recompensa primită.
Începând cu 3 aprilie 2024, achiziția de consumabile nu mai este recompensată cu puncte. Ai posibilitatea de a introduce codurile din interiorul pachetelor TEREA/HEETS/Fiit/LEVIA/DELIA în contul IQOS Club, în limita a 30 de coduri pe lună, pentru a acumula Forward Points care să te ajute să te menții sau să avansezi în nivel. Fiecare cod introdus îți aduce 10 Forward Points.
În noul IQOS Club ne-am axat pe crearea unei comunități pentru membrii noștri, unde îți poți personaliza contul, împărtăși experiențele și parcursul tău cu alți membri, cu interese comune, iar pe măsură ce avansezi în nivel, beneficiezi de promoții și oferte dedicate exclusiv membrilor IQOS Club.
În plus, redeschidem secțiunea de introducere coduri din pachetele de consumabile, având posibilitatea de a introduce lunar 30 de coduri, primind 10 Forward Points per cod.
Pentru a putea veni în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor care realizează achiziții nu doar din locațiile IQOS sau online, ci și din locațiile partenere, am ales să reintroducem folosirea codurilor din pachete pentru acumularea de puncte care să te ajute să avansezi sau să te menții în nivel.
Codurile din interiorul pachetelor se pot introduce în contul tău IQOS Club, la secțiunea „Înregistrează codurile din interiorul pachetelor TEREA/ Fiit/LEVIA/DELIA”. Ai posibilitatea de a introduce maximum 30 de coduri pe lună. Fiecare cod introdus îți aduce 10 Forward Points.
Pentru fiecare comandă lunară din AUTO Delivery vei primi 50 Forward Points.
Iar pentru fiecare badge AUTO Delivery (Essential, Deluxe, Ultimate) vei primi cate 200 de forward points.
IQOS Club este platforma dedicată comunității de utilizatorilor IQOS. Este un loc în care te conectezi cu ceilalți membri și evoluezi constant. Cu cât ești mai activ, cu atât acumulezi mai multe Forward Points și primești surprize și beneficii din ce în ce mai mari. Află mai multe aici.
Intră în contul tău din IQOS Club, selectează din meniu “Recomandă IQOS sau lil” și introdu datele de contact ale acestuia/acesteia. Un reprezentant IQOS îl/o va contacta în cel mai scurt timp.