=

Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS-ON.RO este un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS și HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

Mediapost Hit Mail S.A.
NOTIFICARE DE PROTECTIE A DATELOR

Protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal este foarte importanta pentru noi. Prezenta notificare descrie practicile noastre privind colectarea si utilizarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale – de exemplu, ce date colectam, de ce si in ce scop, si explica drepturile de care beneficiati in legatura cu datele cu caracter personal.

In acest document, puteti gasi informatii privind urmatoarele subiecte:

  • 1. CINE SUNTEM
  • 2. CUM COLECTAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE
  • 3. CUM PARTAJAM INFORMATIILE
  • 4. TRANSFERURILE DE INFORMATII IN AFARA UNIUNII EUROPENE
  • 5. SECURITATEA
  • 6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
  • 7. MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE
  • 8. INFORMATII DE CONTACT

1. CINE SUNTEM

Mediapost Hit Mail este o societate pe actiuni cu sediul social in Str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti cu numarul J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917. Noi colectam si prelucram diferite categorii de date personale de la dumneavoastra in calitate de utilizator al www.iqos-on.ro (denumita in continuare „pagina de internet”).

2. CUM COLECTAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE

Datele personale pot fi colectate sau accesate in mai multe moduri, inclusiv:

  • • direct de la dumneavoastra (de exemplu, datele pe care le introduceti in formularul dumneavoastra de pe pagina noastra de internet);
  • • observate de noi atunci cand navigati pe pagina noastra de internet (cookie-uri, IP etc.).

2.1. Datele furnizate direct de dumneavoastra

Putem colecta informatii pe care le furnizati direct. De obicei, acest lucru se va intampla cand:

  • • va  inregistrati pe pagina noastra de internet;
  • • achizitionati produse sau servicii prin intermediul paginii noastre de internet;
  • • ne contactati prin formularul de contact de pe pagina de internet.

2.2. Date observate de noi atunci cand navigati pe pagina noastra de internet (cookie-uri, IP etc.)

Modul in care folosim tehnologii de urmarire (ca de ex. cookies si altele care nu sunt bazate pe cookies, ca de ex. web beacon) pe pagina noastra de internet este descris in sectiunea Politica cookies.

Ce informatii colectam despre dumneavoastra?

  • • informatii necesare pentru a va onora comenzile;
  • • informatii necesare pentru a va verifica varsta;
  • • informatii necesare pentru a raspunde solicitarilor si sesizarilor dumneavoastra.

Informatiile pe care le colectam direct de la dvs. vor fi evidente din contextul in care le furnizati. De exemplu:

  • • daca comandati un produs de la noi ne furnizati numele dvs., date de contact, detaliile de facturare si produsele pe care le-ati ales astfel incat sa va putem onora comanda;
  • • este posibil sa colectam informatii care ne permit sa va verificam varsta, de exemplu o copie a unui document de identitate.

In ce scop folosim informatiile despre dumneavoastra si pe ce baza legala?

Putem folosi informatiile despre dumneavoastra in urmatoarele scopuri:

  • • Pentru a respecta obligatiile de reglementare, cum ar fi verificarea varstei dvs. si a statutului de utilizator al produselor noastre;
  • • Pentru a va vinde produsele, inclusiv pentru onorarea comenzilor, procesarea platilor etc;
  • • Pentru a sustine cele de mai sus, inclusiv administrarea contului dvs., gestionarea sesizarilor si solicitarilor dumneavoastra etc;
  • • In alte scopuri pe care vi le aducem la cunostinta sau care vor fi clare din context, la momentul in care informatiile despre dvs. sunt colectate prima data.

Baza legala pentru folosirea informatiilor despre dvs. este una dintre urmatoarele:

  • • respectarea unei obligatii legale la care suntem supusi;
  • • executarea unui contract la care sunteti parte;
  • • interesul nostru legitim care nu este inlaturat de interesele pe care le aveti de a proteja datele dumneavoastra personale;
  • • In cazul in care nu se aplica niciuna dintre cele de mai sus, consimtamantul dvs. (pe care il vom solicita inainte de prelucrarea informatiilor).

Scopurile pentru care utilizam informatii despre dvs., cu metodele corespunzatoare de colectare si baza legala de utilizare sunt:

Scop Metoda de colectare si baza legala pentru prelucrare

Respectarea obligatiilor de reglementare

  • • verificarea varstei dumneavoastra ca utilizator al produselor noastre

Aceste informatii ne sunt, in general, furnizate direct de dvs.
Le folosim deoarece este necesar sa respectam obligatia legala de a vinde produse numai adultilor.

Pentru a ne vine produsele

  • • pentru a va onora comenzile (inclusiv trimiterea de chitante)

Aceste informatii ne sunt, in general, furnizate direct de dumneavoastra (de obicei numele, adresa, adresa de email, informatii de plata).
Le folosim pentru a ne indeplini obligatiile contractuale fata de dvs. ca si cumparator al produselor noastre.

Suport pentru scopurile de mai sus

  • • administrarea conturilor dumneavoastra
  • • gestionarea sesizarilor si solicitarilor dumneavoastra

Aceste informatii ne sunt, in general, furnizate direct de dvs.
In cazul in care administram contul dvs., le folosim pentru a ne indeplini obligatiile contractuale fata de dvs. ca si cumparator al produselor noastre.
In cazul in care gestionam sesizarile si solicitarile dvs., le folosim in baza interesului nostru legitim care nu este inlaturat de interesele, drepturile si libertatile dvs. de a proteja datele dumneavoastra personale.

In cazul in care nu folosim informatiile despre dumneavoastra pe baza juridica de mai sus, vom solicita consimtamantul dumneavoastra inainte de a procesa informatiile (aceste cazuri vor fi clare din context).
In unele cazuri, putem utiliza informatiile despre dvs. in moduri care nu sunt descrise mai sus. In acest caz, vom furniza o notificare suplimentara privind confidentialitatea care explica aceasta utilizare.

3. CUM PARTAJAM INFORMATIILE

Vom partaja partea necesara din informatiile despre dumneavoastra, numai in masura in care sunt necesare, catre urmatoarele categorii de terti:

  • • Philip Morris Trading. Philip Morris Trading prelucreaza informatiile despre dvs. pentru toate scopurile descrise in aceasta notificare;
  • • Tertii care furnizeaza produse sau servicii (cum ar fi consilieri, furnizori de servicii de plati, furnizori de livrari, comercianti cu amanuntul, consilieri de produs, furnizori de servicii de informare si furnizori de verificare a varstei);

Terte parti, daca este necesar sau permis de lege, de exemplu: autoritati de reglementare; departamentele guvernului; ca raspuns la o cerere a autoritatilor de aplicare a legii sau a altor functionari guvernamentali; atunci cand consideram ca dezvaluirea este necesara sau adecvata pentru a preveni vatamarea fizica sau pierderile financiare sau in legatura cu o investigatie a unei activitati ilegale suspectate sau reale; si in contextul restructurarii organizationale.

4. TRANSFERURILE DE INFORMATII IN AFARA UNIUNII EUROPENE

In cazul in care furnizam orice date personale privitoare la dumneavoastra catre terti sau imputerniciti din afara ZEE, vom lua masuri adecvate pentru a ne asigura ca destinatarul protejeaza informatiile dumneavoastra personale in mod adecvat, in conformitate cu prevederile prezentei note de informare. Aceste masuri includ:

  • • In situatia companiilor cu sediul In SUA, incheierea clauzelor standard aprobate de Comisia Europeana sau aderarea la Privacy Shield (mai multe detalii sunt disponibile la adresa https://www.privacyshield.gov/welcome); sau
  • • In situatia companiilor cu sediul in alte tari aflate in afara Zonei Economice Europene (inclusiv Japonia), vom incheia clauze standard aprobate de Comisia Europeana.

In toate cazurile, in aceste tari sau teritorii vor fi aplicate masuri de securitate adecvate pentru protejarea informatiilor cu caracter personal, in conformitate cu legile aplicabile privind protectia datelor.

5. SECURITATEA

Cum protejam informatiile despre dvs.?

Punem in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea informatiilor personale pe care le detinem impotriva dezvaluirii, utilizarii, modificarii sau distrugerii neautorizate. Daca este cazul, folosim tehnologii de criptare si alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informatiilor pe care le furnizati. De asemenea, solicitam furnizorilor nostri de servicii sa respecte cerinte stricte de confidentialitate si securitate a datelor.

Cat timp vor fi pastrate informatiile despre dvs.?

Vom pastra informatiile despre dvs. pe perioada necesara pentru a indeplini scopurile pentru care au fost colectate informatiile. Dupa aceea, le vom sterge. Perioada va varia in functie de scopurile pentru care au fost colectate informatiile. In anumite circumstante, aveti dreptul sa ne cereti sa stergem informatiile. De asemenea, uneori suntem obligati din punct de vedere legal sa pastram informatiile, de exemplu, in scopuri fiscale si contabile.
De obicei, pastram datele pe baza criteriilor descrise In tabelul de mai jos:

Tip Explicatie / criterii tipice de pastrare

achizitii

Daca achizitionati bunuri, vom pastra detalii despre acest lucru atata timp cat este necesar pentru a finaliza vanzarea si pentru a respecta orice obligatii legale (de exemplu, in scopuri fiscale si contabile).

jurnale de audit a sistemului

Jurnalele de audit a sistemului sunt pastrate de obicei o perioada de numai cateva luni.

6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

In calitate de persoana vizata, aveti urmatoarele drepturi legale cu privire la datele dumneavoastra personale pe care le prelucram:

  • • sa ne cereti sa va permitem accesul la ele;
  • • sa ne cereti sa le rectificam, sa le actualizam sau sa le stergem;
  • • sa ne cereti sa restrictionam utilizarea acestora, in anumite circumstante;
  • • sa obiectati cu privire la utilizarea acestora de catre noi, in anumite circumstante;
  • • sa va retrageti consimtamantul privind utilizarea acestora de catre noi;
  • • portabilitatea datelor, in anumite circumstante; si
  • • sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor personale.

Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati utilizand datele de contact mentionate in sectiunea 8 de mai jos.

7. MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE

Putem actualiza din cand in cand aceasta notificare (si orice notificare suplimentara privind confidentialitatea). Va vom notifica despre modificari cand este necesar sa o facem in temeiul legii.

8. INFORMATII DE CONTACT

Daca aveti orice fel de intrebari despre aceasta notificare sau doriti sau doriti sa va exercitati drepturile asa cum sunt acestea prevazute mai sus, ne puteti contacta folosind urmatoarele date de contact:

Adresa de Corespondenta: Strada Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti.
E-mail: office@mediapost-hitmail.ro
Telefon: +40212244020






Philip Morris Trading S.R.L.
NOTIFICARE DE PROTECTIE A DATELOR

Noi luăm în serios confidențialitatea. Acest anunț vă spune cine suntem, ce informații colectăm despre dumneavoastră și ce facem cu ele. Pentru informații suplimentare, faceți clic pe „află mai multe" în fiecare secțiune.

Citiți, de asemenea, termenii noștri de utilizare privind serviciul care vă interesează. Aceștia oferă mai multe informații despre modul în care desfășurăm afaceri și orice restricții privind eligibilitatea care se pot aplica.

Cine suntem?

Suntem membru al Philip Morris International. Detaliile noastre (nume, adresă etc.) v-au fost oferite separat în momentul (sau pentru a confirma) colectarea de informații despre dvs., de exemplu, într-o notificare dintr-o aplicație sau pe un site web sau într-un e-mail, care conține un link la această notificare.

Cum colectăm informații despre dumneavoastră?

Putem colecta informații despre dumneavoastră în mai multe moduri.

În această notificare, ne referim la toate metodele prin care sunteți în contact cu noi ca "puncte de contact PMI". Punctele de contact PMI le includ atât pe cele fizice (de exemplu, puncte de vânzare și evenimente de vânzare retail), cât și pe cele digitale (de exemplu, aplicații și site-uri web).

Putem colecta informații pe care le furnizați direct. De obicei, acest lucru se va întâmpla când:

Putem colecta informații despre dumneavoastră în mod automat. De obicei, acest lucru se va întâmpla când:

De asemenea, putem să colectăm automat informații despre dumneavoastră prin utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor de urmărire similare pe punctele de contact digitale PMI. Cookie-urile și tehnologiile specifice utilizate vor depinde de punctul de contact PMI în cauză. Pentru a afla despre cookie-uri (inclusiv cookie-urile Google Analytics) și despre tehnologiile similare utilizate într-un punct de contact, inclusiv modul în care puteți accepta sau refuza cookie-urile, vă rugăm să consultați notificarea privind cookie-urile pusă la dispoziție pe sau prin acel punct de contact.

Dacă acest lucru este permis de lege, putem obține informații despre dumneavoastră de la terțe părți. Aceasta poate include informații partajate între afiliații PMI, informații de profil disponibile public (cum ar fi preferințele și interesele dumneavoastră) de pe site-uri de social media terțe (cum ar fi Facebook și Twitter) și liste de marketing obținute de la agenții de marketing terțe.

Putem, de asemenea, să colectăm informații în alte contexte care vă sunt aduse la cunoștință în momentul respectiv.

Ce informații colectăm despre dumneavoastră?

Putem colecta diverse tipuri de informații despre dvs.:

Informațiile pe care le colectăm direct de la dvs. vor fi evidente din contextul în care le furnizați. De exemplu:

Informațiile pe care le colectăm în mod automat vor viza în general:

Informațiile pe care le colectăm de la terți vor consta, în general, în informații de profil disponibile în mod public (cum ar fi preferințele și interesele dumneavoastră), de exemplu din postările publice pe social media.

În ce scop folosim informațiile despre dumneavoastră și pe ce bază legală?

În această secțiune, descriem scopurile pentru care folosim informațiile personale. Cu toate acestea, este vorba despre o notificare globală și în cazul în care legile unei țări restricționează sau interzic anumite activități descrise în această notificare, nu vom folosi informații despre dvs. în aceste scopuri în acea țară.

Sub rezerva celor de mai sus, folosim informațiile despre dumneavoastră în următoarele scopuri:

Baza legală pentru folosirea informațiilor despre dvs. este una dintre următoarele (pe care o explicăm mai detaliat în secțiunea „află mai multe"):

Scopurile pentru care utilizăm informații despre dvs., cu metodele corespunzătoare de colectare și baza legală de utilizare sunt:

Scop

Metoda de colectare și baza legală pentru Prelucrare

Respectarea obligațiilor de reglementare

· Verificarea vârstei dumneavoastră ca utilizator al produselor noastre

Aceste informații ne sunt, în general, furnizate direct de dvs.

Le folosim deoarece este necesar să respectăm obligația legală de a vinde produse numai adulților sau, în țările în care nu există o asemenea obligație legală, deoarece avem un interes comercial legitim să vindem produsele noastre numai adulților care sunt nu sunt înlăturate de interesele, drepturile și libertățile dumneavoastră de a proteja informațiile despre dvs.

Pentru a ne vine produsele

· pentru a vă onora comenzile (inclusiv trimiterea de chitanțe)

· pentru a vă procesa plățile

· pentru furnizarea de servicii de garanție

Aceste informații ne sunt, în general, furnizate direct de dumneavoastră (de obicei numele, adresa, adresa de email, informații de plată).

Noi o folosim pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. ca și cumpărător al produselor noastre.

Pentru furnizarea de servicii legate de vânzări

· pentru a ne ocupa de de întrebările și cererile dumneavoastră.

· pentru a coresponda cu dvs.

· administrare generală și depanare

· administrarea programelor de loialitate

Aceste informații ne sunt, în general, furnizate direct de dumneavoastră.

Le folosim pentru că avem un interes legitim în afaceri pentru a furniza clienților noștri servicii legate de vânzări, care sunt anulate de interesele, drepturile și libertățile dumneavoastră. de a proteja informațiile despre dumneavoastră.

Comercializarea produselor noastre (acolo unde este permisă de lege)

· pentru a vă înțelege preferințele (cum ar fi ce produse sau evenimente ar putea să vă intereseze sau ar putea fi mai bine adaptate la nevoile dumneavoastră) și, dacă este permis de lege, să vi le comercializăm dvs. personal

· administrarea programelor de loialitate

· pentru a vă invita să participați la, și să administrăm sondaje sau campanii de cercetare de piață

· pentru cercetare de piață

· pentru a dezvolta strategii de marketing

· pentru a administra campanii de marketing

· pentru a vă personaliza experiența la punctele de contact PMI (de exemplu, pentru a vă personaliza vizita, cum ar fi cu salutări sau sugestii care ar putea să vă intereseze)

Aceasta va fi, în mod obișnuit, o combinație de informații pe care ni le furnizați (de exemplu, numele și informațiile dvs. de contact și de social media); informațiile pe care le colectăm în mod automat (de exemplu, folosind tehnologia pentru a monitoriza utilizarea punctelor de contact PMI) și, dacă este permis de lege, informațiile pe care le dobândim de la terți (cum ar fi postările publice pe social media).

Le folosim în temeiul faptului că avem un interes legitim în afaceri pentru a ne comercializa produsele, a opera puncte de contact PMI și pentru a vă personaliza experiențele în moduri care sunt anulate de interesele, drepturile și libertățile dvs. de a proteja informațiile despre dumneavoastră.

Comercializarea produselor noastre (acolo unde este permisă de lege)

· să vă oferim informații despre și pentru a administra afiliații PMI, promoțiile, produsele și serviciile acestora, piețele de desfacere, evenimentele și reglementarea produselor noastre; și să dezvoltăm și să îmbunătățim instrumentele pentru a urmări aceste scopuri

Aceasta va fi, în mod obișnuit, o combinație de informații pe care ni le furnizați (de exemplu, numele și detaliile dvs. de contact și numele pe social media); informațiile pe care le colectăm în mod automat (de exemplu, folosind cookie-uri și tehnologii asemănătoare) și, (dacă este permis de lege), informațiile pe care le dobândim de la terți (cum ar fi postările publice pe social media).

Le folosim în temeiul faptului că avem un interes legitim în afaceri pentru a le comercializa, care sunt anulate de interesele, drepturile și libertățile dumneavoastră de a proteja informațiile despre dumneavoastră.

În anumite țări, în cazul în care acest lucru este impus de lege, vă vom trimite aceste materiale în format electronic numai cu acordul dumneavoastră.

Suport pentru toate scopurile de mai sus

· administrarea conturilor dvs.

· pentru a vă permite să utilizați puncte de contact PMI (de exemplu, permițându-vă să rămâneți conectat la secțiunile unui punct de contact care sunt rezervate numai utilizatorilor autorizați, gestionând preferința dvs. de limbă, asociându-vă coșul de cumpărături cu dumneavoastră)

· corespondarea cu dumneavoastră.

· gestionarea întâlnirilor dumneavoastrăcu noi sau cu cineva care oferă servicii de suport pentru produsele sau serviciile noastre (de exemplu, cu privire la un produs nou sau la un serviciu post-vânzare)

  • îmbunătățirea experiențelor dumneavoastră.

· administrare și depanare

Aceasta va fi, în mod obișnuit, o combinație de informații pe care ni le furnizați (de obicei, numele, parola (sau echivalentul)) și informațiile pe care le colectăm în mod automat (de exemplu, informații despre dispozitivul dvs. și cookie-uri și tehnologii asemănătoare).

Le folosim pe motiv că corespund scopului utilizării informațiilor pe care le susținem. De exemplu, în cazul în care administrăm contul dvs. pentru a sprijini o achiziție sau pentru a furniza servicii post-vânzare, folosim informațiile pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, în calitate de cumpărător al produselor noastre; când vă administram contul pentru a vă arăta produsele noastre, susținem marketingul și, prin urmare, le folosim pe motiv că avem un interes legitim de afaceri pentru a comercializa produsele noastre care nu este înlăturat de interesele, drepturile și libertățile dvs. de a proteja informațiile despre dumneavoastră, si așa mai departe.

Analize și îmbunătățiri în afaceri

· ne permite nouă sau partenerilor noștri de afaceri să vă informăm despre oportunitățile potențiale de implicare în promovarea produselor PMI

· pentru analize și îmbunătățiri ale afacerii, (inclusiv pentru produsele, punctele de vânzare, evenimentele, punctele de contact digitale PMI și a informațiilor pe care noi (sau afiliații noștri) le furnizăm clienților noștri)

Aceasta va fi, în mod obișnuit, o combinație de informații pe care ni le furnizați; informații pe care le colectăm în mod automat; și, (dacă este permis de lege), informațiile pe care le dobândim de la terți.

Le folosim pe motiv că avem un interes legitim de afaceri pentru a analiza și a îmbunătăți performanța afacerii noastre, produsele noastre, punctele de contact PMI, punctele de desfacere și evenimentele, și pentru a-i invita pe alții să se implice în promovarea produselor PMI, care nu sunt suprascrise de interese, drepturi și libertăți de a proteja informațiile despre dvs.

În cazul în care nu folosim informațiile despre dumneavoastră pe baza juridică de mai sus, vom cere consimțământul dumneavoastră înainte de a procesa informațiile (aceste cazuri vor fi clare din context).

În unele cazuri, putem utiliza informațiile despre dvs. în moduri care nu sunt descrise mai sus. În acest caz, vom furniza o notificare suplimentară privind confidențialitatea care explică această utilizare. Trebuie să citiți orice notificare suplimentară în legătură cu această notificare.

Cu cine partajăm informațiile dvs. și în ce scopuri?

Este posibil să partajăm informații despre dumneavoastră cu:

Partajarea datelor cu alți afiliați PMI

Detalii despre afiliații PMI și țările în care există sunt disponibile aici.

Partajarea datelor cu Terții

Unde pot fi trimise informațiile despre dvs.?

Ca și în cazul oricărei organizații multinaționale, afiliații PMI transferă informații la nivel global. Prin urmare, informațiile despre dvs. pot fi transferate la nivel global (dacă informațiile dvs. sunt colectate în Spațiul Economic European, aceasta înseamnă că informațiile dvs. pot fi transferate în afara acestuia).

Când utilizați informațiile descrise în această notificare, informațiile despre dvs. pot fi transferate în interiorul sau în afara țării sau teritoriului în care au fost colectate, inclusiv către o țară sau un teritoriu care poate să nu aibă standarde de protecție a datelor echivalente.

De exemplu, afiliații PMI din cadrul Spațiului Economic European ("SEE") pot transfera informații personale către afiliații PMI din afara SEE. În toate cazurile, transferul va fi:

În toate cazurile, în aceste țări sau teritorii vor fi aplicate măsuri de securitate adecvate pentru protejarea informațiilor cu caracter personal, în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Cum protejăm informațiile despre dvs.?

Punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea informațiilor personale pe care le deținem de la dezvăluirea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată. Dacă este cazul, folosim tehnologii de criptare și alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informațiilor pe care le furnizați. De asemenea, solicităm furnizorilor noștri de servicii să respecte cerințele stricte de confidențialitate și securitate a datelor.

Cât timp vor fi păstrate informațiile despre dvs.?

Vom păstra informațiile despre dvs. pentru perioada necesară pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate informațiile. După aceea, le vom șterge. Perioada va varia în funcție de scopurile pentru care au fost colectate informațiile. Rețineți că, în anumite circumstanțe, aveți dreptul să ne cereți să ștergem informațiile. De asemenea, uneori suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm informațiile, de exemplu, în scopuri fiscale și contabile.

De obicei, păstrăm datele pe baza criteriilor descrise în tabelul de mai jos:

Tip

Explicație / criterii tipice de păstrare

marketing pentru dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (dacă utilizați puncte de contact digitale și care pot fi contactate)

Majoritatea informațiilor din profilul dvs. de marketing sunt păstrate pe durata relației noastre de marketing cu dvs.; de exemplu, cât timp continuați să utilizați puncte de contact digitale sau răspundeți la comunicările noastre. Cu toate acestea, anumite elemente ale profilului dvs. de marketing, cum ar fi înregistrările despre modul în care interacționăm cu dvs., devin depășite în mod firesc după o anumită perioadă de timp, așa că le ștergem automat după perioade definite (de obicei 3 ani), potrivit scopului pentru care le-am colectat.

marketing pentru dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (dacă nu mai păstrați contactul cu noi)

Acest scenariu este același cu cel de mai sus, dar dacă nu avem niciun contact cu dvs. pentru o perioadă lungă de timp (de obicei, 2 ani), vom înceta să vă trimitem comunicări de marketing și vom șterge istoricul răspunsurilor la acestea. Acest lucru se va întâmpla, de exemplu, dacă nu faceți niciodată clic pe o invitație la un eveniment, nu vă conectați la un punct de contact digital sau contactați asistența clienților, în acel interval. Motivul este că, în aceste condiții, presupunem că preferați să nu primiți comunicațiile.

marketing pentru dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (dacă nu puteți fi contactat)

Dacă v-ați înregistrat pentru a primi comunicări de marketing, dar informațiile pe care ni le furnizați pentru a vă contacta nu funcționează, vă vom păstra detaliile pentru o perioadă de obicei de numai 6 luni pentru a vă permite să reveniți și să le corectați.

marketing pentru dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (înregistrări incomplete)

Dacă începeți să vă înscrieți într-o bază de date, dar nu finalizați procesul (de exemplu, dacă nu finalizați procesul de verificare a vârstei sau nu acceptați termenii de utilizare a punctului de contact), vom păstra datele dvs. numai pentru 6 luni pentru a vă permite să reveniți și să finalizați procesul.

cercetare de piață

Dacă nu sunteți înregistrat la noi în alte scopuri (de ex. comunicări de marketing, garanție, asistență pentru clienți) și folosim informații despre dvs. disponibile public, pentru a înțelege piața sau preferințele dvs., vom păstra informațiile despre dvs. pentru o perioadă scurtă în scopul de a efectua un anumit punct de cercetare de piață.

achiziții și garanție

Dacă cumpărați bunuri, vom păstra detalii despre acest lucru atâta timp cât este necesar pentru a finaliza vânzarea și pentru a respecta orice obligații legale (de exemplu, în scopuri fiscale și contabile). Dacă vă înregistrați și pentru o garanție pentru un dispozitiv, vom păstra detalii despre acest lucru atâta timp cât este relevant pentru garanție.

asistență clienți

Dacă contactați asistența pentru clienți, vom face o înregistrare a problemei (inclusiv detaliile solicitării dvs. și a răspunsului nostru) și o vom păstra cât timp aceasta rămâne relevantă pentru relația noastră, de exemplu dacă trebuie să înlocuiți un dispozitiv în garanție sau dacă solicitările dvs. recente sunt relevante. Înregistrările temporare (de exemplu, o înregistrare automată a unui apel telefonic în care ne cereți să vă direcționăm către un punct de vânzare cu amănuntul) pot fi relevante numai până când se înregistrează mai multe înregistrări permanente și vor fi păstrate doar temporar.

jurnale de audit a sistemului

Jurnalele de audit a sistemului sunt păstrate de obicei o perioadă de numai câteva luni.

analize de afaceri

Datele de analiză a afacerii sunt de obicei colectate automat atunci când utilizați puncte de contact PMI și sunt anonimizate / agregate la scurt timp după aceea.

Ce drepturi și opțiuni aveți?

Este posibil să aveți o parte sau toate următoarele drepturi cu privire la informațiile despre dumneavoastră pe care le deținem:

Vă oferim modalități ușoare de a vă exercita aceste drepturi, cum ar fi link-uri de „dezabonare", sau oferindu-vă o adresă de contact, în mesajele pe care le primiți.

Unele aplicații mobile pe care le oferim, de asemenea, vă pot trimite mesaje push, de exemplu despre produse sau servicii noi. Puteți dezactiva aceste mesaje prin setările din telefon sau din aplicație.

Drepturile pe care le aveți depind de legile țării dvs. Dacă vă aflați în Spațiul Economic European, veți avea drepturile enumerate în tabelul de mai jos. Dacă sunteți în altă parte, ne puteți contacta (pentru a afla mai multe, consultați paragraful „pe cine contactați dacă aveți întrebări?" de la sfârșitul acestei notificări).

Drept cu privire la informațiile despre dvs. pe care le deținem

Mai multe detalii (notă: se aplică anumite limite legale pentru toate aceste drepturi)

să ne cereți să vă permitem accesul la ele

Aceasta este confirmarea:

· dacă prelucrăm sau nu informații despre dvs.;

· numele și datele noastre de contact;

  • scopul prelucrării;

· categoriile de informații în cauză;

· categoriile de persoane cu care partajăm informațiile și, în cazul în care orice persoană se află în afara SEE și nu beneficiază de o decizie a Comisiei Europene privind adecvarea , garanțiile corespunzătoare pentru protejarea informațiilor;

· (dacă o avem) sursa informațiilor, dacă nu le-am colectat de la dvs.;

· (în măsura în care o vom face, caz în care vi se va aduce la cunoștință), existența unui proces decizional automatizat, inclusiv a profilării, care produce efecte juridice cu privire la dvs. sau vă afectează în mod semnificativ în mod similar și informații despre logica implicată, precum și semnificația și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru dvs.; și

· criteriile pentru determinarea perioadei pentru care vom stoca informațiile.

La solicitarea dvs. vă vom oferi o copie a informațiilor despre dvs. pe care le folosim (cu condiția ca acestea să nu afecteze drepturile și libertățile celorlalți).

să ne cereți să le rectificăm sau să le actualizăm

Acest lucru este valabil dacă informațiile pe care le deținem sunt inexacte sau incomplete.

să ne cereți să le ștergem

Acest lucru se aplică dacă:

· informațiile pe care le deținem nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care le folosim;

· utilizăm informațiile pe baza consimțământului dvs. și dvs. vă retrageți consimțământul (în acest caz, vom reține să nu vă mai contactăm din nou, dacă nu ne spuneți că doriți să ștergem toate informațiile despre dvs., caz în care vă vom respecta dorințele);

· folosim informațiile pe baza unui interes legitim și constatăm că, în urma obiecției dumneavoastră., nu avem un interes major pentru continuarea utilizării acestora;

· informațiile au fost obținute sau utilizate ilegal; sau

· pentru respectarea unei obligații legale.

să ne cereți să restricționăm prelucrarea acestora

Acest drept se aplică temporar în timp ce analizăm în cazul dvs. dacă:

· contestă acuratețea informațiilor pe care le folosim; sau

· v-ați opus utilizării informațiilor de către noi pe baza unui interes legitim

(dacă faceți uz de dreptul dvs. în aceste cazuri, vă vom spune înainte de a utiliza informațiile din nou).

Acest drept se aplică și în cazul în care:

· utilizarea noastră este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor; sau

· nu mai avem nevoie de date, dar dvs. aveți nevoie de acestea pentru a stabili un caz juridic.

pentru a obiecta la prelucrarea acestora de către noi

Aici aveți două drepturi:

i. dacă folosim informații despre dvs. pentru marketing direct: puteți "renunța" (fără a fi nevoie să vă justificați) și ne vom conforma solicitării; și

ii. dacă folosim informațiile despre dvs. pe baza interesului legitim în alte scopuri decât marketingul direct, puteți să vă opuneți utilizării noastre în aceste scopuri, oferind o explicație a situației dvs. speciale și vom lua în considerare obiecția dvs.

să vă retrageți consimțământul privind utilizarea acestora de către noi

Acest lucru este valabil dacă baza legală prin care folosim informațiile despre dvs. este consimțământul. Aceste cazuri vor fi clare din context.

la portabilitatea datelor

Dacă:

i. dvs. ne-ați furnizat datele; și

ii. noi folosim aceste date, prin mijloace automatizate, și pe baza fie a consimțământului dvs., fie pe baza îndeplinirii obligațiilor noastre contractuale față de dumneavoastră,

atunci aveți dreptul să primiți înapoi datele de la noi într-un format utilizat în mod obișnuit și dreptul de a ne solicita să transmitem datele altcuiva dacă este posibil din punct de vedere tehnic pentru noi.

să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere din țara dvs.

Fiecare țară din Spațiul Economic European trebuie să asigure una sau mai multe autorități publice în acest scop.

Le puteți găsi detaliile de contact aici:

http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm

Pentru alte țări, consultați site-ul web al autorității țării dvs.

Puncte suplimentare specifice fiecărei țări

În funcție de țara în care vă aflați, este posibil să aveți anumite drepturi suplimentare.

Dacă sunteți în Franța, aveți dreptul să ne dați instrucțiuni cu privire la informațiile pe care le deținem în legătură cu dvs. în caz de deces (în special, dacă ar trebui să le stocăm sau să le ștergem și dacă alții vor avea dreptul să le vadă). Puteți:

Instrucțiunile dvs. pot necesita ca noi să transferăm informațiile despre dvs. către o terță parte (dar în cazul în care informațiile conțin informații despre alte persoane, obligația noastră de a respecta și drepturile lor de confidențialitate ar putea însemna că nu putem respecta în totalitate instrucțiunile dumneavoastră). Puteți desemna o terță parte responsabilă de asigurarea respectării instrucțiunilor dvs. Dacă nu desemnați un terț în acest mod, succesorii dvs. (cu excepția cazului în care specificați altfel în instrucțiunile dvs.) au dreptul de a vă exercita drepturile asupra informațiilor despre dvs. după moartea dvs.:

Puteți modifica sau revoca instrucțiunile dvs. în orice moment. Pentru informații suplimentare privind prelucrarea informațiilor despre dvs. în caz de deces, a se vedea Articolul 40-1 din Legea 78-17 din 6 ianuarie 1978. La decesul dvs., în mod implicit, veți opri utilizarea contului dumneavoastră și vom șterge informațiile despre dvs. în conformitate cu politicile noastre de retenție (vedeți paragraful „Cat timp vor fi păstrate informațiile despre dumneavoastră?" pentru detalii).

Pe cine contactați dacă aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dvs., puteți găsi detalii de contact pentru afiliații PMI relevanți și, dacă este cazul, ofițerul pentru protecția datelor, aici. Datele de contact vor fi, de asemenea, furnizate în orice comunicare pe care v-o trimite un afiliat PMI.

Dacă țara dvs. are o autoritate de protecție a datelor, aveți dreptul să o contactați cu orice întrebări sau preocupări. Dacă afiliatul PMI relevant nu vă poate rezolva întrebările sau preocupările, aveți, de asemenea, dreptul de a solicita o cale de atac în fața unei instanțe naționale.

Modificări ale acestei notificări

Putem actualiza din când în când această notificare (și orice notificare suplimentară privind confidențialitatea). Vă vom notifica despre modificări când este necesar să o facem în temeiul legii.