=

Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS-ON.RO este un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS și HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

Termeni si conditii HEETS DELIVERY

Introducere
Comercializarea produselor de tip electronic IQOS (“IQOS”), din tutun care nu arde HEETS (“HEETS”) și/sau accesorii ale acestora (in comun denumite “Produsele”) în cadrul Site-ului se realizează de către Mediapost Hit Mail SA („Mediapost”), societatea având sediul social în București, Str. Siriului, Nr. 42-46, clădirea A, Sector 1, România, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J40/8295/2000, având Cod Unic de Identificare/Cod de Înregistrare Fiscală RO 13351917. Mediapost poate fi contactată în legătură cu orice situaţie reglementată de sau în legătură cu aceşti Termeni şi Condiţii la următoarele coordonate:

Mediapost este responsabilă pentru pregătirea, ambalarea, livrarea şi facturarea comenzilor. Produsele comandate în România vor fi livrate prin curier la adresa indicată, așa cum acesta a fost declarată în cadrul comenzii, pe teritoriul României. Nu este posibilă livrarea în străinătate.
Achiziționarea Produselor presupune și înrolarea cumpărătorului în Programul Iqos Club, program administrat şi gestionat de către Philip Morris Trading S.R.L.. Documentul conţinând Termenii şi Condiţiile Iqos Club poate fi accesat accesând club.iqos.ro.

  • 1. Produse

Produsele pot fi achiziționate doar de persoane care au împlinit vârsta de 18 ani cel mai târziu la data accesării site-ului și care sunt consumatoare de produse din tutun, denumite “Consumatori”.
Doar Consumatorii care îndeplinesc criteriile indicate mai sus și care s-au înregistrat în prealabil pe site pot cumpăra Produsele.
Mediapost poate limita inclusiv numărul de Produse achiziţionate de către un Consumator.
Toate aceste condiţii calificate de achiziţie se regăsesc în cuprinsul acestui document sau pe website.

  • 2. Heets Delivery

Heets Delivery reprezintă un serviciu de livrare recurentă (contract de furnizare) pus la dispoziția Consumatorilor de către Mediapost prin care, în schimbul unui preţ, Consumatorii beneficiază lunar de livrarea la adresa indicată la o dată cat mai apropiată de cea prestabilită a unei cantităţi determinate de HEETS.
Cantitatea şi felul Heets de livrat în fiecare lună sunt stabilite de către Consumator, la momentul achiziţionării Heets Delivery. Sunt eligible pentru Heets Delivery toate produsele din gama HEETS, în orice combinaţie.
Cantitatea de livrat lunar (“Cantitatea Lunară”) poate fi cuprinsă numai între 2 şi 5 cartuşe lunar, cartuşul reprezentând o unitate de ambalare a 10 pachete cu un conținut unitar de 20 HEETS identice. Cantitatea Lunară este stabilită pentru prima dată la achiziţia Heets Delivery şi poate fi modificată oricând pe durata Heets Delivery, atât ca şi cantitate (cu respectarea cantităţilor minime şi maxime), cât şi ca sortiment.
La fel, data de livrare (“Data de Livrare”) este stabilită pentru prima dată la achiziţia Heets Delivery şi poate fi modificată oricând pe durata Heets Delivery.
Orice modificare a Cantităţii Lunare şi/sau a Datei de Livrare poate fi efectuată direct din contul de utilizator, modificarea urmând să producă efecte începând cu următoarea livrare. Nu se pot face modificări cu mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de următoarea Dată de Livrare.
Un Consumator poate achiziţiona şi avea la un moment dat un singur Heets Delivery.

  • 3. Beneficii

Consumatorul care achiziţionează Heets Delivery va primi câte 1 punct de loialitate pentru fiecare pachet HEETS achiziționat. Punctele acumulate vor fi alocate automat in contul clientului după fiecare livrare. Aceste puncte vor putea fi folosite conform condiţiilor Programului IQOS Club (club.iqos.ro) .
Consumatorul va primi gratuit 10 bețișoare la fiecare comandă de Heets Delivery.

  • 4. Durata serviciului Heets Delivery

Serviciul Heets Delivery se deruleaza pe perioadă nelimitată.
Consumatorul are posibilitatea de a suspenda livrarea Heets în orice moment, suspendarea producând efecte doar pentru comenzile încă nelivrate. În timpul perioadei de suspendare, serviciul Heets Delivery va rămâne activ, dar consumatorul nu va primi nicio comandă și nu va fi taxat. Consumatorii care și-au suspendat serviciul Heets Delivery pot relua primirea comenzilor oricând, din contul lor.

  • 5. Anularea și Întreruperea temporară (pauza) a serviciului de livrare recurentă

Consumatorul poate întrerupe serviciul de livrare recurentă din profilul disponibil pe site cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. În timpul perioadei de pauză, serviciul va rămâne activ, dar consumatorul nu va primi nicio comanda si nu va fi taxat. Consumatorii care și-au pus serviciul pe pauză pot relua primirea comenzilor din profilul lor.
Dacă perioada de pauză este mai mare de 3 luni, consecutive, serviciul de livrare recurentă va fi anulat.
Consumatorul poate anula serviciul de livrare recurentă din profilul disponibil pe site cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.

  • 6. Prețul

În cadrul Heets Delivery Consumatorul va beneficia si va achiziţiona Cantitatea lunară la cel mai mic preț valabil pe siteul iqos.ro în luna anterioară lunii de livrare, fără a depăşi preţul maxim de 17 lei (TVA inclus/pachet) în condițiile în care acest preț se calculează excluzând ofertele și reducerile ce se aplică doar unui client sau unui grup restrâns de clienți (cum ar fi, dar fără a se limita la, reducerile rezultate din folosirea punctelor Iqos Club).
Prețul de achiziţie dintr-o anumită lună va fi afişat în contul Consumatorului începând cu data de 1 a lunii si va fi valabil pana în ultima zi calendaristică a lunii respective.
Un Consumator poate avea o singură livrare lunară la prețul lunii respective, data luată în calcul pentru stabilirea prețului fiind data de livrare din cont.
Astfel, în momentul activării HEETS Delivery, Consumatorul va beneficia de prețul afişat valabil în luna respectivă, indiferent de data preferată de livrare, iar plata se va face la momentul activării serviciului.
Ulterior, pentru livrările recurente, prețul aplicat va fi cel aferent lunii de livrare corespunzătoare. Acest preț va fi comunicat Consumatorului prin SMS, anterior debitării cardului.
În cazul în care un Consumator are data preferată de livrare între 01 – 04 ale lunii, pentru a respecta termenul de livrare, chiar dacă banii vor fi retraşi în luna anterioară, prețul aplicat va fi cel aferent lunii de livrare corespunzătoare.
Astfel, dacă prețul lunii ianuarie este de 15 Ron/pachet (TVA inclus), iar un Consumator îşi activează serviciul în 31.01, suma retrasă va fi de 15 Ron/pachet (TVA inclus), chiar dacă livrarea se va face cel mai probabil în luna februarie.
În schimb, dacă este vorba de o livrare recurentă şi data preferată de livrare este, de exemplu, 1 Februarie, suma corespunzătoare va fi debitată în luna ianuarie la prețul corespunzător lunii februarie şi produsele vor fi expediate în luna ianurie.

  • 7. Plata

Mediapost va pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Adyen sau Mobilpay deținut de Netopia. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul Consumatorului.
Consumatorul va fi direcționat în mod automat către serverul procesatorului de plăți online. Pentru finalizarea tranzacției, Consumatorul trebuie să furnizeze numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătura. Nu se percepe niciun comision clienților pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin intermediul site-ului nostru.
Un card bancar poate fi folosit doar pentru achizitionarea si plata unui singur serviciu Heets Delivery activ. Numele titularului de card trebuie sa fie acelasi cu numele din cont. Sunt acceptate pentru plata doar cardurile bancare emise de entitati bancare din Romania. Exemplu: nu sunt permise carduri tip Revolut. Nu sunt acceptate pentru plata cardurile Maestro. Procesatorul de plati poate refuza plata in cazul in care cardul bancar folosit este suspect de frauda, furt sau din alte motive, cazuri in care Mediapost nu isi asuma niciun fel de responsabilitate.



În momentul alegerii serviciului de Heets Delivery, Consumatorul autorizează Mediapost să genereze o comandă recurentă și să debiteze in avans contravaloarea comenzilor până când Consumatorul întrerupe sau anulează Heets Delivery.
Prima plată va fi efectuată la momentul achiziţionării Heets Delivery, urmând ca plățile recurente ulterioare să fie debitate automat cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de data selectată de livrare a comenzii.
Plăţile recurente vor funcţiona şi se vor efectua pe toată durata Heets Delivery, cu excepția cazurilor de suspendare sau întrerupere a Heets Delivery.
În cazul în care consumatorul nu pune la dispoziție suficiente fonduri la data la care plata trebuie efectuată, Mediapost va suspenda livrarea comenzii pană la soluționarea situației pentru maxim 3 luni după care Mediapost va anula serviciul Heets Delivery.

  • 8. Livrare recurentă

Consumatorului i se va expedia Cantitatea Lunară cu produsele selectate o dată pe lună, la data selectată in cont. Dacă data de expediere este o zi nelucrătoare, expedierea Heets se va face în prima zi lucrătoare după data de expediţie selectată.
Livrarea este posibilă doar pe teritoriul României și se face prin intermediul Urgent Cargus, Fan Courier sau prin intermediul curierilor dedicați Mediapost, Consumatorul înţelegând că Produsele vor fi livrate conform condiţiilor de operare ale curierilor.
Comenzile confirmate sunt livrate la adresa indicată. Dacă destinatarul Consumator este absent la momentul livrării, acesta poate fi contactat de către curier pentru stabilirea unui alt interval orar la care să fie predat coletul.
În cazul în care nu se va reuși livrarea uneia dintre comenzi serviciul de livrare recurentă va fi suspendat.
Consumatorul poate să își acceseze oricând profilul din cadrul siteul iqos-on.ro pentru a vedea detalii despre expedițiile efectuate si despre următoarea livrare.

  • 9. Renunțarea la cumpărare

Produsele din tutun HEETS necesită condiții de depozitare aparte, adecvate (din punct de vedere temperatură, umiditate, miros) și prezintă un risc de deteriorare mai ridicat în comparație cu alte produse care nu conțin tutun. Nerespectarea condițiilor de depozitare și transport poate influența calitatea oricărui produs din tutun, inclusiv cea a HEETS.
Prin urmare, produsele HEETS sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere, bunuri care nu pot fi returnate, chiar si sigilate, din motive de protecţie a sănătății/din motive de igiena precum si având in vedere potențialul acestora de deteriorare rapidă (în baza OUG 34/2014 articolul 16, alineat „d” respectiv „e").

  • 10. Excluderea responsabilității

Se aplică limitările de garanţie şi responsabilitate prevăzute în Termenii și Condițiile prezente.
În cazul livrării de Produse care conţin defecte, acestea vor fi schimbate în mod gratuit şi fără nicio altă responsabilitate sau mijloc de drept. Mai precis, nu se va asuma nicio responsabilitate pentru eventuale pagube, inclusiv orice câştig nerealizat, pierderi de date sau orice alt prejudiciu de orice natură, ca urmare a imposibilităţii de livrare sau a unei livrări tardive, a nefuncţionării sau funcţionării improprii a www.iqos-on.ro, a informaţiilor inexacte sau incomplete de pe www.iqos-on.ro sau oferite sau recepționate de Centrul de Asistență Clienți, a defectelor Produselor, a indicării unei adrese greşite de livrare, a viruşilor sau altor probleme tehnice, a situaţiilor de furt sau alte incidente legate de livrarea Produselor.

  • 11. Furtul şi utilizarea Produselor

Din momentul în care Produsele sunt livrate cumpărătorului, Mediapost îşi declină orice responsabilitate în caz de furt sau utilizare abuzivă a acestora. Este reponsabilitatea Cumpărătorului să se asigure că Produsele nu sunt nici furate şi nici utilizate de minori.