Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS-ON.RO este un website operat de Mediapost Hit Mail SA. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS și HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

Termeni si conditii IQOS ON

Termeni si conditii IQOS ON
Introducere
Comercializarea produselor de tip electronic IQOS (“IQOS”), rezerve din tutun care nu arde și/sau accesorii ale acestora (in comun denumite “Produsele”) în cadrul Site-ului se realizează de către Mediapost Hit Mail SA („Mediapost”), societatea având sediul social în București, Str. Siriului, Nr. 42-46, clădirea A, Sector 1, România, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J40/8295/2000, având Cod Unic de Identificare/Cod de Înregistrare Fiscală RO 13351917. Mediapost poate fi contactată în legătură cu orice situaţie reglementată de sau în legătură cu aceşti Termeni şi Condiţii la următoarele coordonate:

  • Centru de Asistenţa Clienţi: 0800 030 333: luni-vineri între orele 08:00-20:00, sâmbată-duminică între orele  10:00-18:00
  • Tel: 021 224 40 20
  • e-mail:  office@mediapost-hitmail.ro

Mediapost este responsabilă pentru pregătirea, ambalarea, livrarea şi facturarea comenzilor. Produsele comandate în România vor fi livrate prin curier la adresa indicată, așa cum acesta a fost declarată în cadrul comenzii, pe teritoriul României. Nu este posibilă livrarea în străinătate.
Achiziționarea Produselor presupune si înrolarea cumpărătorului în Programul Care Plus (“Care Plus”), program administrat şi gestionat de către Philip Morris Trading S.R.L.. Documentul conţinând Termenii şi Condiţiile Care Plus poate fi accesat aici.

  • 1. Potenţialii Cumpărători

Produsele pot fi achiziționate doar de persoane care au împlinit vârsta de 18 ani cel mai târziu la data accesării site-ului și care sunt consumatoare de produse din tutun, denumite in continuare “Consumatori”.
Mediapost își rezerva dreptul de a nu accepta comenzi de la Consumatorii ce au în momentul plasării unei comenzi noi, cel puțin o plata eșuată aferentă programului IQOS ON sau AUTO DELIVERY.
Mediapost va contacta Consumatorii înaintea livrării pentru confirmarea comenzii. În cazul în care Mediapost nu reuşeşte confirmarea comenzii, indiferent de motiv, comanda va fi anulată şi suma plătită va fi returnată Consumatorului. Confirmarea comenzii poate fi realizată doar de persoana care a plasat comanda.
Pentru a procesa comanda, Mediapost va solicita o imagine a actului de identitate având în vedere ca sistemul de achiziție IQOS ON constă în predarea unui bun înainte de achitarea integrală a valorii sale, fiind nevoie ca vânzatorul să poată certifica identitatea reala a achizitorului.
Mediapost va prelucra imaginea cartii de identitate doar pentru a extrage manual datele de identitate ale Consumatorului, respectiv nume, prenume, adresă domiciliu si Cod Numeric Personal și a le reține până la achitarea integrală a pachetului IQOS ON.
Datele procesate pot fi împărtășite cu terțe societați împuternicite de catre Mediapost în calitate de Operator de date cu caracter personal (a se consulta Notificarea de Protecție a Datelor prezentă pe site-ul iqos-on.ro), cu autoritațile statului, la cererea acestora, și, în caz de neplată a tranșelor lunare, cu societați specializate în vederea recuperării debitelor sau cu executori judecătorești.
Consumatorul este singurul raspunzător pentru acuratețea si calitatea imaginii incărcate. Este permisă incărcarea unei singure imagini.
În cazul in care imaginea actului de identitate nu poate fi citită sau prezintă urme de falsificare, Mediapost își rezerva dreptul de a anula comanda respectivă. De asemenea, Mediapost își rezervă dreptul a anula o comandă în cazul in care numele Consumatorului nu corespunde cu numele prezent pe actul de identitate sau în orice alt caz în care imaginea respectivă arată o încalcare a prezentului act.
Mediapost va comunica prin e-mail dacă va confirma sau anula comanda în 24 de ore lucrătoare de la momentul plasarii comenzii.
În cazul în care o comandă este anulata, Mediapost va returna suma încasată prin creditarea contului din care s-a făcut plata inițiala nu mai tarziu de o zi lucrătoare de la momentul declarării respectivei comenzi ca fiind anulată. Creditarea se face doar prin procesatorul de plati folosit la momentul platii initiale. Mediapost nu poate fi răspunzatoare pentru întarzierea adăugării sumei creditate în contul Consumatorului din cauza timpilor de prelucrare a transferurilor interbancare.



Doar Consumatorii care îndeplinesc criteriile indicate mai sus și care s-au înregistrat în prealabil pot cumpăra Produsele.
De asemenea, Consumatorul este informat că achiziţionarea anumitor Produse poate fi rezervată de către Mediapost numai pentru Consumatorii “noi” (cei care nu au mai achiziţionat produse similare, de la Mediapost sau de la alţi distribuitori ai Produselor), la fel cum alte Produse pot fi achiziţionate numai de către Consumatorii “existenţi” (cei care au mai achiziţionat în prealabil produse similare, de la Mediapost sau de la alţi distribuitori ai Produselor).
Mediapost poate limita inclusiv numărul de Produse achiziţionate de către un Consumator.
Mediapost isi rezerva dreptul de a bloca orice comanda venita de la un consumator ce are deja un Pachet IQOS ON active (verificarea se va face pe baza unui algoritm - nume, numar de telefon, adresa de livrare).

Toate aceste condiţii calificate de achiziţie se regăsesc în cuprinsul acestui document sau pe website.

  • 2. Produse

Acest website este dedicat exclusiv comercializării Produselor sub forma  unor pachete de bunuri şi servicii (Pachetele IQOS ON) în cadrul ofertelor comerciale ale Mediapost, reglementate de aceşti Termeni şi Condiţii.
În orice moment, pe toată durata ofertelor comerciale afişate/existente pe acest website, Consumatorul poate opta şi pentru achiziţia individuală a Produselor din Pachetele IQOS ON tot de la Mediapost, de pe website-ul www.iqos.ro.
Principalele caracteristici ale Produselor şi serviciilor, parte din Pachetele IQOS ON oferite spre vânzare, se regăsesc pe website, în secţiunile dedicate Pachetelor IQOS ON oferite spre vânzare.
Funcţionarea Care Plus este disponibilă accesând următorul link https://www.iqos.ro/termeni-si-conditii-iqos-care-plus

La comandarea Produselor, fiecare Consumator are responsabilitatea de a se asigura că Produsele nu sunt utilizate de minori.
Orice Pachet IQOS ON poate fi achiziţionat cu plata în 6 sau 12 rate lunare consecutive şi egale, fără dobândă. In momentul configurarii pachetului, userul va avea posibilitatea de a opta pentru 6 sau 12 rate. Optiunea nu va mai putea fi modificata dupa activarea abonamentului.
IQOS ILUMA™ este conceput pentru a fi folosit exclusiv cu rezervele TEREA.
Rezervele TEREA™  nu  trebuie utilizate cu versiunile IQOS din generațiile anterioare din cauza riscului de deterioare a lamelei.
Acestea conțin un element metalic ascuțit. Nu lăsați la îndemâna copiilor pentru a evita dezasamblarea sau înghițirea.
Rezervele HEETS™  trebuie utilizate doar cu dispozitivele IQOS Originals și dispozitivele din generațiile anterioare.

  • 3. Pachet IQOS ON Promo Kit

Această ofertă comercială se adresează atat consumatorilor care nu au achizitionat niciun produs din categoria IQOS Iluma Promo Kit de pe iqos.ro, din magazinele oficiale IQOS sau de la reprezentanții IQOS și nu au un dispozitiv IQOS Iluma înregistrat în contul lor, cat si consumatorilor care au achiziționat cel puţin un produs IQOS Iluma si cel mult 9 produse IQOS Iluma, indiferent de felul ori modelul acestora, din magazinele oficiale IQOS sau de la reprezentanții IQOS și au cel puțin un dispozitiv IQOS Iluma înregistrat în contul lor.
Orice consumator eligibil, conform celor de mai sus, poate achiziţiona un număr maxim de 10 Pachete IQOS Iluma Promo Kit, în una sau mai multe achiziţii, indiferent de configuraţia acestora.
Oferta comercială constă în:
Pachet IQOS ON Promo KIT pentru dispozitiv IQOS Iluma: pret 288 RON.
Prețul pachetului include următoarele:
(i) Oferta comercială Promo Kit IQOS Iluma: 249 RON

  • Dispozitiv IQOS Iluma
  • 2 pachete de rezerve de tutun TEREA
  • Un serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componentă prin programul Care Plus.

      (ii) Un extra serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componenta in condiții asemănătoare programului Care Plus: 39 RON. Serviciul extra de inlocuire este disponibil pe perioada derularii abonamentului, pe 6, respectiv 12 luni.
Pachet IQOS ON Promo KIT pentru dispozitiv IQOS Iluma Prime: pret 540 RON.
Prețul pachetului include următoarele:
(i) Oferta comercială Promo Kit IQOS Iluma Prime: 499 RON

  • Dispozitiv IQOS Iluma Prime
  • 2 pachete de rezerve de tutun TEREA
  • Un serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componentă prin programul Care Plus.

      (ii) Un extra serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componenta in condiții asemănătoare programului Care Plus: 41 RON. Serviciul extra de inlocuire este disponibil pe perioada derularii abonamentului, pe 6, respectiv 12 luni.
Pachet IQOS ON Promo KIT pentru dispozitiv IQOS Iluma ONE: pret 174 RON.
Prețul pachetului include următoarele:
(i) Oferta comercială Promo Kit IQOS Iluma ONE: 149 RON

  • Dispozitiv IQOS Iluma ONE
  • 2 pachete de rezerve de tutun TEREA
  • Un serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componentă prin programul Care Plus.

      (ii) Un extra serviciu de înlocuire in cazul unei defecțiuni accidentale per componenta in condiții asemănătoare programului Care Plus: 25 RON. Serviciul extra de inlocuire este disponibil pe perioada derularii abonamentului, pe 6, respectiv 12 luni.

  • 4. Plata

Mediapost va pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Adyen sau Mobilpay deținut de Netopia. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul Consumatorului.
La momentul achiziției Consumatorul va fi direcționat în mod automat către serverul procesatorului de plăți online. Pentru finalizarea tranzacției, consumatorul va trebui sa introducă numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătura Consumatorului. Nu se percepe niciun comision Consumatorilor pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin intermediul site-ului iqos-on.ro. 
Un card bancar poate fi folosit doar pentru achizitionarea si plata unui singur Pachet IQOS ON. Numele titularului de card trebuie sa fie acelasi cu numele din cont si cu datele din cartea de identitate. Sunt acceptate pentru plata doar cardurile bancare emise de entitati bancare din Romania. Exemplu: nu sunt permise carduri tip Revolut. Nu sunt acceptate pentru plata cardurile Maestro. Procesatorul de plati poate refuza plata in cazul in care cardul bancar folosit este suspect de frauda, furt sau din alte motive, cazuri in care Mediapost nu isi asuma niciun fel de responsabilitate. In cazul in care un card bancar este schimbat in timpul derularii abonamentului, transa aferenta urmatoarei luni va fi retinuta la momentul schimbarii cardului.

Consumatorul va plăti preţul Pachetului IQOS ON in 6 sau 12 transe lunare egale.
Prima plată va fi efectuată la momentul plasării comenzii urmând ca cele 11, respective 5 plați ulterioare să fie debitate automat o dată pe lună.

  • 5. Comanda

Acceptarea prezenților termeni si condiţii este obligatorie pentru transmiterea unei comenzi.

  • 6. Disponibilitatea produselor

Mediapost se străduieşte să asigure, în cea mai bună măsură, disponibilitatea Produselor. Dacă totuşi se înregistrează o comandă în care unul dintre Produse nu mai este disponibil, Consumatorul va fi informat despre întârzierea livrării sau anularea parţială sau completă a comenzii.

  • 7. Livrare

Livrarea este posibilă doar pe teritoriul României. Livrarea se face prin intermediul Urgent Cargus, Fan Courier sau prin intermediul curierilor dedicați Mediapost, Consumatorul înţelegând că Produsele vor fi livrate conform condiţiilor de operare ale curierilor.
Pe cât posibil, livrarea se face în termen de 2 zile lucrătoare de la comandă, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile efectuate vineri dimineaţa vor fi livrate, pe cât posibil, luni. Comenzile efectuate sâmbătă sau duminică sunt livrate, pe cât posibil, marți. Termenele de livrare nu sunt garantate şi pot varia, la fel şi orele de livrare. Nerespectarea termenilor de livrare nu poate conduce la niciun fel de despăgubire. Nu se poate alege o oră sau zi precisă de livrare.
Nu se fac livrări în weekend sau în zilele de sărbătoare legală.
Comenzile confirmate sunt livrate la adresa indicată. Dacă destinatarul Consumator este absent la momentul livrării, acesta poate fi contactat de către curier pentru stabilirea unui alt interval orar la care să fie predat coletul.

  • 8. Taxe de livrare

Livrarea comenzilor pentru Consumatorii care au cumpărat Pachetul IQOS ON este gratuită.
Aceste condiții pot fi oricând modificate de Mediapost, informarea consumatorilor urmând a se face, cel mai târziu, înainte de plasarea unei comenzi.

  • 9. Eligibilitate

Un Consumator poate avea un singur pachet IQOS ON Promo Kit activ.
10. Dreptul de retragere
Orice Consumator care a achiziţionat un Pachet IQOS ON are dreptul să se retragă din contract în termen de 30 zile calendaristice de la primirea Produselor, fără niciun fel de penalități și fără invocarea unui motiv prin apelarea Centrului de Asistență Clienți, la numărul 0800.030.333 sau din siteul iqos-on.ro. Prin urmare, Consumatorul poate returna Produsele comandate din catalogul virtual, în termen de 30 zile calendaristice de la comunicarea retragerii, fără penalități și fără a se cere motivul pentru care a luat aceasta decizie.
În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care Mediapost este informată cu privire la decizia Consumatorului de a te retrage din prezentul contract, Mediapost va trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost recepționat (produsul poate fi desigilat, însă cu toate componentele si accesoriile în cazul IQOS).
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.
Mediapost va rambursa Consumatorului toate sumele pe care le-a primit de la Consumator ca preț al Produselor în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia Consumatorului de retragere din contract, dar nu înainte de primirea şi verificarea Produselor returnate de către Consumator. Rambursarea prețului se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Consumator pentru tranzacţia iniţială.

  • 11. Furtul şi utilizarea Produselor

Din momentul în care Produsele sunt livrate Consumatorului, Mediapost îşi declină orice responsabilitate în caz de furt sau utilizare abuzivă a acestora. Este responsabilitatea Consumatorului să se asigure că Produsele nu sunt nici furate şi nici utilizate de minori.

  • 12. Excluderea responsabilității

În cazul livrării de Produse care conţin defecte, acestea vor fi schimbate în mod gratuit şi fără nicio altă responsabilitate sau mijloc de drept. Mai precis, nu se va asuma nicio responsabilitate pentru eventuale pagube, inclusiv orice câştig nerealizat, pierderi de date sau orice alt prejudiciu de orice natură, ca urmare a imposibilităţii de livrare sau a unei livrări tardive, a nefuncţionării sau funcţionării improprii a www.iqos-on.ro, a informaţiilor inexacte sau incomplete de pe www.iqos-on.ro sau oferite sau recepționate de Centrul de Asistență Clienți, a defectelor Produselor, a indicării unei adrese greşite de livrare, a viruşilor sau altor probleme tehnice, a situaţiilor de furt sau alte incidente legate de livrarea Produselor.

  • 13. Răspundere contractuală

În cazul în care Consumator nu pune la dispoziție suficiente fonduri la data la care plata este datorată, Mediapost va emite o notificare de ”plată nereușită” printr-un SMS trimis la numărul de telefon furnizat de consumator, urmând ca Mediapost sa încerce să retragă suma aferente transei datorate de pe cardul de credit sau de debit al consumatorului în următoarele 30 de zile.
Dacă plata tranșei restante nu este efectuată într-un termen de maxim 30 de zile de la data scadenței, consumatorul este decăzut din termenul de plată lunară, iar Mediapost va debita întreaga sumă rămasă de plată aferentă ofertei comerciale aferente, mai putin costul lunar aferent serviciului extra de inlocuire, de care Clientul nu va mai beneficia. Serviciul extra de înlocuire din pachetul achiziționat este anulat, la fel si orice alte beneficii la care Consumatorul ar fi avut dreptul atat in cadrul prezentului program (puncte in IQOS Club sau vouchere), cat si in orice alte programe derulate de Mediapost Hit Mail care includ, dar fara a se limita la acestea, discounturi, puncte, vouchere, inlocuiri de dispozitive.

Ulterior celor 30 zile aferente dreptului de retragere din contractual la distanta, Consumatorul poate in orice moment să renunțe la plata în rate a pachetului IQOS ON urmând să achite integral contravaloarea rămasă pentru Oferta Comercială achiziționată, mai putin costul lunar aferent serviciului extra de inlocuire de care Clientul nu va mai beneficia, caz în care nu i se va percepe nicio taxă sau penalitate iar Serviciul extra de înlocuire din pachetul achiziționat este anulat.

  • 14. Litigii

Orice litigiu apărut in legătură cu vânzarea Produselor va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă în termen de 30 de zile de la data notificării diferendului, competența revine instanțelor de judecată române.

Document revizuit la data de 16.01.2024